درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14823صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 26 آذر 1393 - 14:24
نشریه احسان ماندگار، ویژه نامه ششمین همایش وقف و رسانه منتشر شد.
همزمان با هفته وقف، نشریه احسان ماندگار، ویژه نامه ششمین همایش وقف و رسانه به مدیرمسئولی حسن ربیعی منتشر شد.
  

نشریه احسان ماندگار، ویژه نامه ششمین همایش وقف و رسانه منتشر شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همزمان با هفته وقف، نشریه احسان ماندگار، ویژه نامه ششمین همایش وقف و رسانه به مدیرمسئولی حسن ربیعی منتشر شد.

امسال ششمین همایش وقف و رسانه با شعار «وقف، رسانه، چشم انداز فرارو» و با هدف ارتقاء سطح تعاملات اصحاب رسانه و وقف برگزار می شود. شاید برای بسیاری از جمله فعالان رسانه این سوال مطرح باشد که ضرورت پرداختن به وقف در روزگار کنونی و در شرایط فعلی اقتصادی و معیشت مردم، چه ثمری دارد؟ در برابر این سوال ده ها دلیل بر اهمیت وقف وجود دارد که در سرمقاله نشریه با قلم حسن ربیعی به اهمیت و جایگاه وقف اشاره شده است.

یکی از بخش های کتاب گزارش پنج دوره گذشته همایش وقف و رسانه می باشد که به سیر تحول همایش پرداخته و وقف را از نگاه قرآن و روایات بیان می کند.

بیشتر مباحث نشریه احسان ماندگار به وقف از منظر و نگاه های مختلفی چون: علما، مدیرات سازمان، اصحاب رسانه، استادان ارتباطات، هنرمندان، ورزشکاران، فعالان حوزه سلامت و وقف و رسانه از نگاه مجلس و صاحبنظران می پردازد.

نشریه احسان ماندگار به صاحب امتیازی: سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر مسئولی: حسن ربیعی مدیر کل حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه و سردبیری علی شیرین منتشر شد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد