درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14713صفحه نخست » پنجشنبه، 20 آذر 1393 - 21:07
تاکید پژوهشگران بر ضرورت توجه کسب و کارها به تهدیدات سایبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعه‌ای که اخیراً توسط شرکت IBM انجام شده است نشان می‌دهد مدیران امنیت کسب و کارها فکر می‌کنند سازمان آن‌ها در جنگ علیه مجرمان سایبری بازنده خواهد شد.به گزارش وب‌سایت zdnet، مطالعه‌ای که توسط شرکت IBM انجام گرفته است نشان می‌دهد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مطالعه‌ای که اخیراً توسط شرکت IBM انجام شده است نشان می‌دهد مدیران امنیت کسب و کارها فکر می‌کنند سازمان آن‌ها در جنگ علیه مجرمان سایبری بازنده خواهد شد.به گزارش وب‌سایت zdnet، مطالعه‌ای که توسط شرکت IBM انجام گرفته است نشان می‌دهد بخش زیادی از مدیران امنیت کسب و کارها نگرانند که مبادا سازمان متبوع آن‌ها بازی را به مجرمان سایبری ببازد. در این مطالعه ۶۰ درصد از پاسخگویان گفته‌اند احساس می‌کنند سازمان آن‌ها در جنگ علیه مجرمان سایبری خلع سلاح شده است. حدود ۸۰ درصد از مدیران امنیت کسب و کارها که در این مطالعه شرکت کرده‌اند بر این باورند که تهدیدات سایبری بیرونی علیه کسب و کار آن‌ها در حال افزایش است.

پژوهشگران IBM معتقدند سازمان‌ها باید منابع بیشتری را صرف کاهش مخاطرات ناشی از تهدیدهای بیرونی کنند. برندان هانیگان، مدیر واحد امنیت شرکت IBM گفته است مدیران امنیت کسب و کارها موقعیت قدرتمندی کسب کرده‌اند و می‌بایست از این موقعیت به منظور افزایش تاثیرگذاری خود برای حصول نتایج بهتر استفاده کنند. وی توصیه کرده است مدیران امنیت کسب و کارها پشتیبانی از دارایی‌های اساسی سازمان، تمرکز بر هوشمندی اطلاعاتی و جذب استعدادهای صنعتی برای ارتقای سطح تلاش‌ها و فعالیت‌های داخلی را در اولویت قرار دهند.

مطالعه IBM همچنین نشان می‌دهد اکثر سازمان‌ها از تمهیدات امنیتی که در حوزه فناوری‌های پردازش ابری اتخاذ کرده‌اند، بهره برده‌اند اما در زمینه امنیت ابزارهای همراه اقدامات جدی انجام نداده‌اند. حدود نیمی از پاسخگویانی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند گفته‌اند سازمان آن‌ها رویکرد امنیتی مشخصی برای مدیریت ابزارهای همراه اتخاذ نکرده است.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد