درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 05:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14619صفحه نخست » یکشنبه، 16 آذر 1393 - 05:54
زندگینامه: حسین انتظامی
حسین انتظامی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۴۶ در شهر مقدس مشهد است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی (گرایش صنایع پالایش) از دانشگاه تهران است. انتظامی در سال 1368 به عنوان مدیر دفتر "روزنامه قدس" در تهران فعالیت می‌کرد.
  

 زندگینامه: حسین انتظامی (۱۳۴۶-)
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  حسین انتظامی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۴۶ در شهر مقدس مشهد است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی (گرایش صنایع پالایش) از دانشگاه تهران است.

ادامه تحصیل وی در مقطع فوق‌لیسانس در 2 رشته مهندسی فرآیند در دانشگاه صنعتی شریف و همچنین مهندسی شیمی گرایش انرژی در دانشگاه آزاد انجام شد. پس از آن در اوایل دهه 80 وی تحصیل در مقطع دکتری را در دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز کرد و در رشته مدیریت استراتژیک فارغ التحصیل شد.

انتظامی در سال 1368 به عنوان مدیر دفتر "روزنامه قدس" در تهران فعالیت می‌کرد.

بین سال‌های 1373 تا 1376؛ حسین انتظامی به عنوان جوان‌ترین مدیرکل حوزه فرهنگی کشور؛ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار مدیریت "اداره کل مطبوعات داخلی بود.همچنین در سال 1376 عهده دار ریاست "ستاد جشنواره مطبوعات" بوده است.

بین سال‌های 1376 تا1379 در گروه نشریات ابرار با سمت قائم مقام و سردبیر ارشد فعالیت داشت و در سال 1378 به عنوان رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد منصوب گردید.

پایه گذاری و تاسیس روزنامه جام جم در سال 1379 از مهمترین فعالیت‌های کارنامه‌ی مطبوعاتی انتظامی به شمار می‌آید. او به عنوان مدیرعامل موسسه، مدیرمسئول و سردبیر روزنامه جام جم؛ نشریه‌ای فرهنگی اجتماعی را پایه‌گذاری کرد. تاسیس اولین سایت آنلاین یک روزنامه (جام جم آنلاین) از ماندگارترین فعالیت‌های وی در روزنامه جام جم بود.

مدیریت مطبوعاتی حسین انتظامی از سال 1384 تا 1387 در روزنامه همشهری به عنوان مدیرعامل موسسه همشهری و مدیرمسئول روزنامه ادامه پیدا کرد. تاسیس سایت همشهری آنلاین در مرداد 85 و همچنین چاپ روزنامه همشهری عصر از جمله اقدامات وی در این موسسه مطبوعاتی بزرگ بود. در همین ایام (تا 1386) وی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی نیز بود.

بین سال‌های 1387 تا 92؛ حسین انتظامی رئیس شورای سیاستگذاری "گروه رسانه‌ای خبر، بزرگترین بنگاه مطبوعاتی خصوصی کشور" شد.

حسین انتظامی از سال 1383 تاکنون و در 6 دوره متوالی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات بود.

وی با بیش از ۲۵ سال سابقه روزنامه‌نگاری و مدیریت مطبوعاتی؛ در دولت یازدهم به عنوان "معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد.

منبع: همشهری آنلاین

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد