درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14615صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 15 آذر 1393 - 13:27
کارشناسان خواستار استراتژی روابط عمومی برای تعامل انرژی هسته ای کره و آمریکا هستند
چانگ جائه – واشنگتن، 27 نوامبر (یون هاپ) - یک کارشناس ایالات متحده گفت: کره جنوبی و ایالات متحده باید با استراتژی های خوب روابط عمومی جهت قرارداد همکاری انرژی هسته ای رویائی کنار بیایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چانگ جائه – واشنگتن، 27 نوامبر (یون هاپ) - یک کارشناس ایالات متحده گفت: کره جنوبی و ایالات متحده باید با استراتژی های خوب روابط عمومی جهت قرارداد همکاری انرژی هسته ای رویائی کنار بیایند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، پس از بیش از چهار سال از مذاکرات، سئول و واشنگتن در حال حاضر، به توافق در مورد چگونگی تجدید نظر پیمان همکاری انرژی هسته ای شان در سال 1974، که با عنوان «قرارداد 123» نزدیک می شوند. تمرکز آن روی ممنوعیت جنوب از غنی سازی اورانیوم یا بازفرآوری سوخت مصرف شده در ازای کمک های فن آوری ایالات متحده است.


نکته مرتبط اصلی در مذاکرات، تقاضای سئول بوده که مجوز برای فعالیت های غنی سازی و بازفرآوری، فقط تحت عنوان ژاپن قابل اجراست. به عبارتی ژاپن مجاز به انجام این کار تحت یک قرارداد همکاری هسته ای آمریکا و ژاپن بوده است. اما واشنگتن به دلیل نگرانی از گسترش، تمایلی به تقاضای سئول نشان نداده است.


مشخص نیست که چگونه این تفاوت ها حل و فصل شد، اما دو طرف طی یک بیانیه مشترک، مذاکرات پیمان «دو به علاوه دو» که پس از آخرین ماه ها منتشر و شامل وزرای خارجه و دفاع خود بود، تحت عنوان «پیشرفت قابل توجه » در مذاکرات حساس، صادر کردند.


کیم دو- یئون، یک محقق برنامه سیاست هسته ای در موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی، در مقاله اخیر گفت: صرف نظر از نتیجه، دو طرف در حال حاضر باید در تدوین استراتژی برای فروش بهتر در تعامل با عموم مردم تمرکزکنند.


کیم گفت: «نهایتا، و شاید به همان اندازه مهم، قطعه ای از این پازل در حال تدوین استراتژی ارتباطات صحیح در هر دو پایتخت در مورد 123 جدید است»، با افزودن این مطلب که این تعامل باید از دیگر توافقات متفاوت باشد که نشان دهنده چگونگی پیشرفت، بی سابقه و مدرن بودن باشد.


گمانه زنی رسانه ای، در خصوص اینکه توافق نهایی چگونه باید باشد، متفاوت است.


فرصت های مختلفی مطرح شده اند، از جمله یکی که می گوید ایالات متحده می تواند به جنوب اجازه برای انجام بازفرآوری برای اهداف پژوهشی بدهد در حالی که دیگر فعالیت های بازفرآوری و غنی سازی برای پیشبرد رضایت مندی از ایالات متحده، را باید متوقف کند.


کیم گفت: «پیروزی کره جنوبی در 123 جدید، از منظر و نگاه یک متخصص، قابل توجه خواهد بود، اما برای روابط عمومی، مهم ترجمه اصطلاحات فنی مخصوص یک صنف به زبان قابل فهم به طوری که مصالحه (توافق) فنی نیز بتواند به عنوان پیروزی های سیاسی اعلام گردد.» «اگر توافق نهایی شود و آماده، ممکن است زمان زیادی جهت تدبیر یک استراتژی ارتباطات موثر در هر دو پایتخت، صرف شود.»


پیمان 1974 طوری برنامه ریزی شده بود که در ماه مارس به پایان می رسید، و سئول و واشنگتن مذاکرات خود را به منظور تجدید نظر آن در سال 2010 انجام دادند. اما پس از ناکامی در پیدا کردن یک مصالحه، آنها پیمان های موجود را تا ماه مارس 2016 تمدید کردند تا بتوانند زمان بیشتری را برای مذاکرات خریداری کرده باشند.


به معنای گسترده، کیم گفت که چالش فراگیر در مذاکرات، آشتی دادن هدف باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از عدم گسترش سلاح های هسته ای جهانی و تمایل کره جنوبی برای افزایش امنیت انرژی از طریق غنی سازی و بازفرآوری، است.


کیم گفت: این مسئله تعهدی است بر معنای وسیع سیاسی همان گونه که سئول از آن به عنوان یک آزمایش قدرت، استفاده کرد.


کیم گفت: «رهبران کره جنوبی احساس می کنند که اهمیت استراتژیک و اقتصاد و سابقه برجسته کشورشان به عنوان یک متحد باید موجبات تمایل ایالات متحده را به اعطای مجوز برای ENR (غنی سازی و بازفرآوری) را با عنایت به اهمیت این موضوع برای کره جنوبی، فراهم سازد.


او گفت: «تمرکز سیاست آمریکا به طور کلی بر تحدید بازفرآوری و غنی سازی است، و همچنین به عنوان سابقه، آن را برای سیاست منع گسترش سلاح های جهانی ایالات متحده تنظیم می شود».

آن کارشناس گفت: اگر سئول مجوز آمریکا مبنی بر داشتن حق غنی سازی و باز فرآوری را دریافت نمی کرد، «یک مقیاس آبرومندانه» برای ارائه به انتظارات عمومی مشتق شده از مذاکرات سیاسی در کره جنوبی مورد نیاز است».
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد