درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14389صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 2 آذر 1393 - 12:10
مدیرعامل بانک کشاورزی: 4 توصیه و اولویت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی شهیدزاده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورز چهار اولویت این نهاد بانکی را اعلام کرد و گفت : باید گامهای بزرگتری را برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور عزیزمان برداریم و می دانیم که توجه به مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان رمز موفقیت سازمانهاست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی شهیدزاده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورز چهار اولویت این نهاد بانکی را اعلام کرد و گفت : باید گامهای بزرگتری را برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور عزیزمان برداریم و می دانیم که توجه به مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان رمز موفقیت سازمانهاست.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شهیدزاده اظهار داشت : بدون شک همکاران عزیز ، این موضوع را مورد عنایت ویژه قرار می دهند و به ویژه تامین نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم در همه تصمیم گیری ها ، مذاکرات و مواجهه با مردم عزیز مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: همه برای اعتلای بانک کشاورزی و تامین امنیت غذایی و تامین اعتبارات مورد نیاز کشاورزی و تولید در کشور تلاش می کنیم و دست یاری به سوی شما می گشایم که با همکاری و همدلی همدیگر این راه را ادامه دهیم و خدمتگزار صدیق و موثری برای مملکت عزیزمان باشیم و نقش پراهمیت خویش را به خوبی اجرا کنیم تا بانک را یک بار دیگر به دوران شکوفایی و طلایی خود در سال های گذشته برسانیم.


شهیدزاده گفت : بانک باید همچون دوره های قبل با همت و تلاش خودِ همکاران بانک که سالیان سال تجربه اداره آن را دارند و گنجینه ای از تجارب ارزنده پشتوانه کار ایشان است ، اداره شود و مدیران بانک و همکاران با اطمینان کامل مسئولیت ها و اختیارات قبلی محوله از سوی هیات مدیره بانک را با جدیت تمام و به نحو احسن به انجام رسانند و به حمایت های اینجانب از عملکرد خود اطمینان داشته باشند.


وی تاکید کرد : به تک تک مدیران عزیز و گرامی اطمینان می دهم که همچنان بستر لازم برای تداوم همکاری فراهم شود و این عزیزان با اطمینان و آرامش خاطر هدایت گر بخش های مختلف برای نیل به اهداف تعیین شده باشند.


همه اختیارات تفویض شده به واحدهای ستادی و مدیریت و شعب همچنان به قوت خود باقی است و همکاران باید به نحوی اقدام کنند تا با بهره گیری از اختیارات مذکور و همچنین نیروی انسانی و امکانات در اختیار موجبات ارتقاء عملکردی خود را در زمینه های مختلف فراهم کرده و سهم بانک از سپرده ها و منابع مردمی افزایش دهند.


مدیرعامل جدید بانک کشاورزی اظهار داشت : از همکاران و به ویژه از مدیران و روسای شعب سراسر کشور انتظار دارم تلاش خود را برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح های راکد و مشارکت های مدنی بلاتکلیف دوچندان کنند تا از منابع بانک و سهم از بازار به نحو مطلوب تری استفاده شود و از پیشنهادهای همکاران در جهت حل مشکل استقبال می شود.


وی افزود: توسعه و رشد پایدار بانک و حفظ و توسعه سپرده گذاران بانکی مستلزم رشد معقول و منطقی درآمدها و سودآوری بانک است ، وجود زیان در هیچ شعبه و بخشی از فعالیت های بانکی پذیرفته و منطقی نیست. از این رو از همکاران و به ویژه روسای محترم شعب انتظار می رود بر اساس یک نقشه راه مشخص تلاش خود را برای حذف زیان های احتمالی و افزایش سودآوری های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هر چه بیشتر در توسعه کشاورزی کشور افزون کنند وشایسته است مدیریتها و شعب برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مطابق آن عمل کنند.


شهیدزاده گفت : افزایش سهم بانک از منابع مردمی زمینه ساز پرداخت بهتر و حمایت مطلوب تر از بخش کشاورزی خواهد بود و مهم ترین عاملی که نشان می دهد موسسات مالی از کارایی لازم برخوردار است تعادل بین هزینه ها و درآمدها یا به نوعی سودآوری است و همکاران باید به گونه ای مدیریت کنند


که حاصل عملیات شعبه به سودآوری و کسب درآمد بیشتر در نتیجه اعمال مدیریت صحیح منابع و مصارف منجر شود.


وی تصریح کرد: کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرحهای راکد و مشارکتهای مدنی بلاتکلیف و استفاده از ابزارها و اختیارات تفویضی در زمینه تمدید و تقسیط تسهیلات و بخشودگی شش درصد جرائم تأخیر همچنان موثر واقع شود.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد