درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14384صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 2 آذر 1393 - 16:00
گزارش بانک جهانی درباره ارزش ریال ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارزش ریال ایران طی سال های گذشته روندی نزولی را طی کرده است. در سال 2010 ارزش ریال در برابر دلار افت 2 درصدی داشته است. در سال های 2011 تا 2013 نیز ارزش ریال به ترتیب 5.1 درصد، 13 درصد و 32.1 درصد کاهش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارزش ریال ایران طی سال های گذشته روندی نزولی را طی کرده است. در سال 2010 ارزش ریال در برابر دلار افت 2 درصدی داشته است. در سال های 2011 تا 2013 نیز ارزش ریال به ترتیب 5.1 درصد، 13 درصد و 32.1 درصد کاهش یافته است.
 
 بانک جهانی از کند شدن روند نزولی ارزش ریال ایران در برابر دلار خبر داد و اعلام کرد در فصل تابستان ریال ایران ۱۳ درصد ارزش خود را از دست داده است که کمتر از رقم ۵۱.۴ درصدی سه ماهه دوم و ۵۰.۳ درصدی سه ماهه نخست ۲۰۱۴ است.
 
 به گزارش تسنیم، بانک جهانی در گزارشی از روند تغییر ارزش پول های ملی کشورها در برابر دلار اعلام کرد ریال ایران در سه ماهه سوم 2014 برابر با تابستان 13 درصد ارزش خود را از دست داده است.
 
 ارزش ریال ایران طی سال های گذشته روندی نزولی را طی کرده است. در سال 2010 ارزش ریال در برابر دلار افت 2 درصدی داشته است. در سال های 2011 تا 2013 نیز ارزش ریال به ترتیب 5.1 درصد، 13 درصد و 32.1 درصد کاهش یافته است.
 
 بر اساس این گزارش در سه ماهه سوم 2014 روند نزولی ارزش ریال کند شده است. در سه ماهه نخست و سه ماهه دوم 2014 به ترتیب ارزش ریال با افت 50.3 درصدی و 51.4 درصدی مواجه شده بود.
 
 در سه ماهه سوم 2014 ارزش پول ملی آرژانتین افت 32.7 درصدی داشته و ایران پس از این کشور بیشترین افت ارزش پول ملی خود را شاهد بوده است.
 
 میزان افت ارزش پول ملی برخی کشورهای دیگر در این دوره عبارت است از: یورو 0.1 درصد، ین ژاپن 5 درصد، یوان چین 0.6 درصد، روبل روسیه 9.7 درصد، و لیر ترکیه 9 درصد.
 
 اما ارزش پوند انگلیس در برابر دلار افزایش 7.5 درصدی داشته است. ارزش رینگیت مالزی نیز 1.5 درصد، روپیه هند 2.6 درصد، و روپیه پاکستان 2.5 درصد افزایش داشته است.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد