درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14221صفحه نخست » خبر یکشنبه، 24 آبان 1393 - 21:31
اعتبار روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس: 7 میلیارد تومان
رضوی کیا اعتبار روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس را در سال گذشته 7 میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: ماهیت حوزه اطلاع رسانی می طلبد که اعتبارات قابل توجهی به این بخش اختصاص یابد؛ زیرا تا زمانی که شهروندان به آنچه در این دستگاه خدمات رسان رخ می دهد وقوف و آگاهی کامل نداشته و درهای بسته جای شفافیت عملکرد را بگیرند، از مشارکت اجتماعی بی بهره خواهیم بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کرج و تعدادی از مدیران شهرداری این کلانشهر تاکید کرد: اطلاع یابی پایه اصلی روابط عمومی و اطلاع رسانی در شهرداری است و ایجاد مراکز دریافت نظرات و خواسته های مردمی با همین رویکرد در همه شهرها بخصوص مشهد ایجاد و تقویت شده است.


مهدی رضوی کیا که میزبان بخشی از برنامه سفر دو روزه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج به مشهد مقدس بود، این نکته را بیان کرد و اظهار داشت: تقویت سامانه 137 از جمله این اقدامات بوده است.

 

رضوی کیا اعتبار روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس را در سال گذشته 7 میلیارد تومان عنوان و تاکید کرد: ماهیت حوزه اطلاع رسانی می طلبد که اعتبارات قابل توجهی به این بخش اختصاص یابد؛ زیرا تا زمانی که شهروندان به آنچه در این دستگاه خدمات رسان رخ می دهد وقوف و آگاهی کامل نداشته و درهای بسته جای شفافیت عملکرد را بگیرند، از مشارکت اجتماعی بی بهره خواهیم بود.

 

وی با اعلام رضایت از توجه شورای اسلامی شهر مشهد به جایگاه و اهمیت روابط عمومی و بین الملل، اختصاص اعتبار ذکر شده به این حوزه را در حالی عنوان کرد که مجموع اعتبار شهرداری مشهد در سال 92 مبلغ 2 هزار میلیارد تومان بوده است.

 

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد، ضمن ابراز رضایت از باز شدن دریچه های گفتگو و تعامل میان مدیریت شهری دو کلانشهر مشهد و کرج اذعان داشت: شهرداری مشهد کوشیده است با سرلوحه قرار دادن اصل ارتباط در امور خود، به تقویت روابط با رسانه ها پرداخته و می کوشیم با گوش سپردن به انتقادات و طرح تمامی چالش‌ها و مشکلات با شهروندان در صدد رفع دغدغه ها و معضلات موجود برآییم.

 

رضوی کیا، دعوت از کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی و هماهنگی به منظور بازدید آنها از بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی (ع) و حاشیه شهر مشهد را گامی عنوان کرد که برای انعکاس مشکلات موجود به مسئولان بالادست از سوی مدیریت شهری این کلانشهر صورت داده شده است. وی اظهار داشت: اکنون تمام کشور با مشکلات مشهد آشنا بوده و نسبت به رفع این دغدغه ها حساس هستند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد