درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14177صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1393 - 09:07
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز:
تخصیص یارانه به کتاب باعث افزایش سرانه مطالعه می‌شود
مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تخصیص یارانه به کتاب باعث افزایش سرانه مطالعه می‌شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: تخصیص یارانه به کتاب می‌تواند سبب افزایش کتابخوانی در جامعه شود.
وی افزود: اگر چه آمار دقیقی از سرانه مطالعه در کشور وجود ندارد، اما آنچه که مشخص است آمار کتابخوانی در ایران نسبت به بسیاری از کشورها در سطح پایین‌تری قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز اهمیت مطالعه بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: فرهنگ مطالعه در جامعه وجود دارد، اما متاسفانه این فرهنگ میان مردم به عادت تبدیل نشده و اکثر ما در این حوزه سهل انگاریم.
این مسئول تصریح کرد: از آنجا که فرهنگ تاثیر بسزایی در فکر و اندیشه افراد دارد باید برای توجه هرچه بیشتر به آن کارهای اساسی و پایه‌ای صورت گیرد.
مسعودی در ادامه ضمن اشاره به قیمت بالای برخی از کتاب‌ها یادآور شد: بسیاری از اقشار خصوصا دانشجویان توان خرید کتاب‌هایی با قیمت بالا را ندارند به همین منظور تخصیص یارانه برای خرید کتاب می‌تواند در افزایش انگیزه آنها به کتابخوانی موثر باشد.
این مسئول در پایان گفت: باید کتاب‌ها به آسانی در دسترس مردم قرار داشته باشند که به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در تمام طول سال بتواند بخشی از این هدف را محقق سازد.


منبع: فارس



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد