درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 10:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14152صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 20 آبان 1393 - 16:08
تبلیغات کتاب در سیما، به اوج خود می‌رسد
در ادامه روند پخش آگهی‌های کتاب در پیام‌های بازرگانی صداوسیما و هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام، آگهی کتاب «نامیرا» از روز دوشنبه 19آبان93 در 60نوبت از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.
  

تبلیغات کتاب در سیما، به اوج خود می‌رسد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در ادامه روند پخش آگهی‌های کتاب در پیام‌های بازرگانی صداوسیما و هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام، آگهی کتاب «نامیرا» از روز دوشنبه 19آبان93 در 60نوبت از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

کتاب «نامیرا» به قلم «صادق کرمیار» اشاره‌ای دارد به داستان کربلا و امام حسین (ع) البته قبل از شروع قیام. داستان کوفیان که چگونه به فکر دعوت امام می افتند و چگونه بعداً پا پس می‌کشند.

داستان بر زید، همسرش سلیمه و عبدا... از بزرگان خاندان زید تمرکز می‌کند که چگونه در این وسط با شک و تردید دست به گریبان هستند و در نهایت چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند.
این کتاب در سومین دوره جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد و همچنین در بیست‌وهشتمین دوره جایزه کتاب، شایسته تقدیر شناخته و خواندنش از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای شناخت فتنه88 توصیه شده است.

کتاب «نامیرا» را «کتاب نیستان» در 336صفحه و به قیمت 16هزارتومان، روانه بازار نشر کرده که تاکنون دوازده‌بار تجدید چاپ شده است.

قابل ذکر است، آگهی‌های تبلیغاتی کتاب، به‌صورت رایگان و به همت «مرکز رسانه‌ای شیرازه» از شبکه‌های مختلف سیما، پخش می‌شود که پیش از این، آگهی کتاب‌های 15ناشر نمایش داده شده و از امروز تا پایان آبان‌ماه، آگهی 11کتاب: هشت‌سال این‌گونه گذشت، آن روزها، به روایت اول‌شخص مفرد، قلم رصاص، چرا خدا چنین کرد؟، فرهنگ و آداب روزه‌داری با غذاهای طبیعی، اطلس بدن انسان، فرزندپروری مثبت، کتاب‌های نارنجی، اعترافات غلامان، ورمشور؛ به مناسبت هفته کتاب، هرکدام ده‌بار مجدداً پخش می‌شوند.


منبع: فرهنگ نیوز



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد