درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14148صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیسه شنبه، 20 آبان 1393 - 14:00
نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سالن 18 حضور دارد. به گزارش خبرنگار شارا، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شنبه 17 آبان ماه 1393 در حالی با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد که نام شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) نیز در این میان به چشم می‌خورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سالن 18 حضور دارد.
 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/3

 


به گزارش خبرنگار شارا، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شنبه 17 آبان ماه 1393 در حالی با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد که نام شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) نیز در این میان به چشم می‌خورد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، با هدف اطلاع رسانی به موقع و منصفانه به جامعه روابط عمومی راه اندازی شد. در واقع، «شارا» ضمن انعکاس کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به روابط عمومی در عرصه های ملی و بین المللی، تلاش خواهد کرد تا از یکسویه شدن در این زمینه جداً بپرهیزد.

علاوه بر آن، مهم ترین اصلی که مورد توجه جدی «شارا» قرار دارد نشان دادن نقش اصلی روابط عمومی در مناسبات اجتماعی و سازمانی است و در این راستا، تلاش خواهد کرد در بخش های مختلف کاری، ضمن معرفی فنون تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی، به ارایه بینشی ارزشمند از وجوه گوناگون هنرهشتم کمک نماید.

اما در عین حال مجالی در اختیار اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و سایر علاقمندان گذاشته می شود تا آزادانه عقاید و دیدگاه های حرفه ای خود را در همه امور روابط عمومی بیان کنند.

با این رویکرد سایت شارا برای فراهم آوردن امکان استفاده همه جامعه روابط عمومی ایران، اقدام به طراحی سایتی کم حجم و در عین حال با فضای مناسب جهت انتشار حجم بالای اطلاعات که روزانه در حوزه روابط عمومی تولید می شود، راه اندازی شد.

یکی از مسائل مهم در طراحی شارا، طبقه بندی های مناسب برای دسترسی آسان مخاطبان به موضوعات مورد نظرشان بود. لذا این سایت از 25 بخش دینامیک و 5 بخش استاتیک تشکیل شده است.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از 17 تا 23 آبان‌ماه 93 در مصلای امام خمینی(ره) تهران با شعار «آزادی مسؤولانه» هر روز از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه‌ای کشور خواهد بود.


نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران
نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2
وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن: شارا؛ رسانه ای است که از دل مردم برخواسته است

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد