درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14104صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 18 آبان 1393 - 10:41
استراتژی های جدید در حوزه روابط عمومی تبیین می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: بازنگری در شرح و ظایف و خط مشی های گذشته روابط عمومی ها و تبیین استراتژی های نو با رویکرد و فرآیند جدید لازمه روز آمد شدن عرصه فعالیت روابط عمومی هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدرضا باقرزاده با بیان این مطلب در سومین نشست شورای روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وظیفه این شورا تبیین استراتژی و خط مشی برای دستگاه ها در زمینه روابط عمومی است.
وی با بیان اینکه اعضای این شورا مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها و منتخب روابط عمومی دستگاه های اجرایی هستند، اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا و برگزاری این نشست تبیین استراتژی هایی برای خروج روابط عمومی ها از روزمرگی است.


اطلاع رسانی مطلوب حق مردم بر روابط عمومی ها
باقرزاده تهیه خبر و نصب مواد تبلیغاتی نظیر بنر، پوستر و … را دو مورد از فعالیت های روابط عمومی هاست دانست که در ورطه روزمرگی گرفتار شده اند و افزود: اطلاع رسانی مطلوب حق مردم بر روابط عمومی هاست.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها وظیفه دارند در راستای بهینه کردن و مطلوب ساختن اطلاع رسانی گام بردارند، بیان داشت: چالش های فراروی انجام این رسالت و چگونگی بهینه سازی آن در نشست شورای روابط عمومی بررسی می شود.
دبیر شورای روابط عمومی ها افزود: تولید خبر و پوشش اخبار میراث کنونی روابط عمومی هاست در حالیکه روابط عمومی دستگاه بیش از ۲۰ وظیفه دیگر را به عهده دارند.
باقرزاده با بیان اینکه روابط عمومی بخش عمده یک سازمان است که وظایف متعددی بر عهده دارد، در حالیکه در بیشتر اوقات شاهد بی توجهی به این واحد هستیم افزود: توجه به روابط عمومی دستگاه در ساختار، تعداد و تبحر کارشناسان و تجهیزات ضروری است.
وی انعکاس عملکرد مطلوب و بهینه از فعالیتهای یک سازمان را در پرتو توجه به روابط عمومی دستگاه دانست و گفت: نظارت شورای روابط عمومی در این راستا بر عملکرد دستگاه ها و روابط عمومی ها لازم است.
وی تأکید کرد: یک گروه نظارتی قوی از مجموعه شورای روابط عمومی ها این وظیفه را به عهده می گیرد و با بررسی عملکرد روابط عمومی دستگاه ها در نشست های آینده به صورت موردی مسئولین روابط عمومی با مدیرکل دستگاه اجرایی فراخوانده می شود.


منبع: استانداری کهگیلویه و بویراحمد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد