درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13947صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 03:12
چگونه می توان یک سخنران طبیعی بود
نوشته: جیمز هارفوردم مترجم: مریم میرعبدالحق - مارلون براندو احتمالا معروف ترین کاربر کارت نشانه در تاریخ فیلم است. براندو ادعا می کند که او« مطالب را برای بازیگران خود نمی نویسد تا در برابرشان قرار دهد یا اینکه به لباس آنها وصل کند.» او حاضر به حفظ کردن خط به خط مطالب نیست و ادعا می کند این روش طبیعی تر است و مردم به ندرت خطوط مطالب را زمانی که می گویند لحظه به لحظه حفظ می کنند.
  



 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارلون براندو احتمالا معروف ترین کاربر کارت نشانه در تاریخ فیلم است. براندو ادعا می کند که او« مطالب را برای بازیگران خود نمی نویسد تا در برابرشان قرار دهد یا اینکه به لباس آنها وصل کند.» او حاضر به حفظ کردن خط به خط مطالب نیست و ادعا می کند این روش طبیعی تر است و مردم به ندرت خطوط مطالب را زمانی که می گویند لحظه به لحظه حفظ می کنند.

برخی معتقد هستند رویکرد خود او برای افراد تنبل است، اما براندو استدلال می کند که او به سادگی می توانست بی اختیار یک گفت و گو را حفظ کند به عنوان خود به خود که ممکن است، واقعیت را افزایش دهیم. چنانچه اگر می خواهید صدای شما بی اختیار ادامه داشته باشد، باید آماده باشید. این آماده سازی است که اجازه می دهد تا شما را به خود به خودی ادامه دهید. براندو دست نوشته های خود را تمرین می کرد اما آنها را حفظ نمی کرد.
چرا شما می خواهید خودجوش باشید؟


دو عامل مهم برای خودجوشی وجود دارد:

جذابیت دادن - درک ما از یک فرد خود جوش در مقایسه با یک فرد منطقی که هرگز یک ساختار سفت و سخت را رها نمی کند، جذابیت بیشتری دارند.

طنز - غیر منتظره صحبت کردن یک الگوی طنز است. این مسئله احساسات، گرما و احساس طبیعی را نشان می دهد.

خود جوش بودن، شور و شوق یک رابطه عمیق و مداوم را با مخاطبان برقرار می کند، و درب را به سوی اطلاعات، ایده ها و اندیشه های خلاق را باز می کند که شما در حال حاضر در سر خود ذخیره می کند.

سخنرانی خود جوش
1. هیچگاه سخنرانی خود را بلند و کله به کلمه نخوانید- هیچ کس نمی خواهد به خواندن شما گوش دهد، آنها می خواهند به صحبت های شما گوش دهند.
2. تمام دست نوشته های خود را ارسال نکنید- این مسئله باعث می شود در برابر وسوسه شدن شما برای حفظ کردن آن مقاومت کنید.
3. برای گوش ها بنویسید نه چشمان- سخنرانی خود را با صدای بلند ارایه دهید.اگر احساس کردید صدا خوب است، پس خوب است.
4. استفاده از کارت های نشانه - عبارات کوتاه تنها برای یادآوری شما هنگامی که سر خود را تکان می دهید، نه چیزی بیشتر از آن.
5. به عنوان یک گفتگوی برنامه ریزی شده به آن فکر کنید- شما می دانید که کجا میروید، اما شما به اندازه کافی در لحظه آهسته حرکت کنید تا همانطور که پیش می روید، آن را ایجاد کنید.
6. تمرین، تمرین، تمرین و مرور ذهنی –این مسئله ذهن شما را تغذیهمی کند به طوری که شما می توانید در لحظه بداهه بنوازید.
7. خود را آماده کنید - شما می خواهید 80 درصد از مطالب را ارایه دهید و20 درصد از آن را به طور خودجوش بگویید.
8. شما باید یک مسیرداشته باشید- هنگامی که می دانید مسیر در کجا است، بعد از آن توانایی رفتن آن را خواهید داشت. این به شما قدرت می دهد.
9. محتوای خود را درونی کنید- آنچه را که می خواهید بگویید به جای حفظ کردن، درک کنید. این مسئله به شما اعتماد به نفس می دهد تا به طور طبیعی صحبت کنید.
10. با قلب خود صحبت کنید- شنوندگان می خواهند شما واقعی باشید. کسی را می خواهند که بتوانند از او تحسین و تقلید کنند.
11. از سبک مکالمه استفاده کنید- این سبک بسیار قدرتمند و جذاب است. در لحظه باشید. معتبر باشید. محاوره ای باشید.
12. از پیام های غیر کلامیاستفاده کنید- تماس با چشم، بیان آوازی، بدن، حرکات، و صفحه نمایشگر، اعتبار پیام شما را بالا می برد. این جا، جایی است که اعتبار، صداقت و دانش شما آشکار می شود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد