درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 10:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13929صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1393 - 12:36
گردهمایی مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وی خطاب به مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون‌،کارورفاه اجتماعی استانها بر رعایت اصل اخلاق در تبلیغات در تمام ابعادآن تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیرتعاون،‌کارورفاه اجتماعی گفت :‌ اعتماد مهم ترین سرمایه اجتماعی است و تامین اعتماد اجتماعی باید یکی از مهم ترین مسائل در روابط عمومی ها باشد .

دکتر علی ربیعی در گردهمایی آموزشی مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی که با حضورجمعی از معاونان و مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها درمحل وزارت تعاون‌،کارورفاه اجتماعی برگزارشد افزود :‌بخش مهمی از سرمایه اجتماعی برپایه اعتماداجتماعی بنا می شود .

وی خطاب به مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون‌،کارورفاه اجتماعی استانها بر رعایت اصل اخلاق در تبلیغات در تمام ابعادآن تاکید کرد.

وزیرتعاون‌،‌کارورفاه اجتماعی ادامه داد :‌ بسیاری از پدیده ها زمانی تبدیل به مساله می شوند که درمعرض گفت و گوی اجتماعی قرار گیرند. بنابراین یکی از وظایف روابط عمومی ها درک پدیده های مهم اجتماعی و تبدیل آن ها به مساله است ،‌در این صورت دستگاه ها و سازمان ها می توانند با حساسیت بر روی مسائل مهم ، تدبیر اندیشی کنند .

دکتر ربیعی ایجاد حس تعلق و همبستگی داخلی هرمجموعه را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت :‌ با یکپارچه شدن دست اندرکاران هردستگاه و سازمانی به طور قطع موفقیت و دست یابی به اهداف نهایی سریع تر و بهتر انجام می شود.

شایان ذکراست در این جلسه صمیمانه ، مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون،‌کاررفاه اجتماعی پیشنهاد ها ،‌مشکلات و مسائل خود را با دکترربیعی مطرح کردند .


منبع: عصرخبر


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد