درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 15:10   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13857صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 آبان 1393 - 14:41
روابط عمومی فرودگاه آبادان برتر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در هفتمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور روابط عمومی فرودگاه آبادان به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در هفتمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور روابط عمومی فرودگاه آبادان به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد .

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی آبادان، در هفتمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشورسیما یوسفی شیخ رباط  روابط عمومی فرودگاه آبادان به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد .


این همایش با حضور  اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاههای کشور  و مدیران  روابط عمومی فرودگاههای کشور در مشهد مقدس برگزار شد .


محمد رضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان با اعلام این خبر افزود :این انتخاب در پی بررسی های مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاههای کشور انجام شد .


ایشان ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان  بر جایگاه خطیر و مهم روابط عمومی تاکید کرد و گفت : روابط عمومی ها به عنوان پیام رسانان و زبان سازمان ها  رسالت بزرگی برعهده دارند . 


ایشان اضافه نمود : اطلاع رسانی دقیق و به موقع و تولیدو رشد  اخبار روابط عمومی فرودگاه آبادان را جزء روابط عمومی های برتر فرودگاههای کشور قرارداد .


گفتنی ست : سیما شیخ رباط  مدیرروابط عمومی فرودگاه آبادان در سال 89 و 90 به کسب  عنوان برتردر زمینه ی فعالیت های روابط عمومی الکترونیک نائل شد و در سال های 91 موفق به کسب امتیاز برتر و در سال 92 رتبه سوم را در بین 54 فرودگاه کشور به خود اختصاص داد .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد