درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13816صفحه نخست » سه شنبه، 30 مهر 1398 - 09:42
انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر پارسا حاتمی استاد دانشگاه همدان در گفت و شنود با خبرنگار کیهان، از ایجاد باندهای خبری در وزارتخانه ها و سازمان ها در سالهای اخیر خبر داد و از طرف دیگر اشاره به رشد قارچ گونه خبرگزاری های دولتی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر پارسا حاتمی استاد دانشگاه همدان در گفت و شنود با خبرنگار کیهان، از ایجاد باندهای خبری در وزارتخانه ها و سازمان ها در سالهای اخیر خبر داد و از طرف دیگر اشاره به رشد قارچ گونه خبرگزاری های دولتی کرد.


وی گفت که تعدد خبرگزاری ها، هزینه هنگفتی را برای دولت می تراشد. این استاد دانشگاه با انتقاد از ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانهای کشور گفت که در حال حاضر فعالیت آنها منحصر به اعلام خبر عزل و نصب ها و جلسات مسئولان شده است و نه چیزی دیگر. در این شرایط، اگر یک پژوهشگر به ابتکاری جدید موفق شود، چیز تازه ای کشف کند و یا به پیروزی چشمگیر در زمینه ای برسد، در صورتی که خودش نتواند با رسانه ها ارتباط برقرار کند،

 

دفاتر روابط عمومی موسسه مربوط تلاشی برای انعکاس دستاورد او بعمل نخواهد آورد. وی با اشاره به زائد بودن بسیاری از خبرگزاری های دولتی فعلی (اگر کار مشابه و ناقص انجام دهند)، گفت: نتیجه این انبوه خبرگزاری ها این شده است که گروهی از مسئولان به سبب آشنایی و یا مسایل دیگر، با برخی خبرنگاران به طور انحصاری مصاحبه و اخبار را منتقل کنند و با این عمل، خبرگزاری ها در عرصه اطلاع رسانی به جزایر جدا از هم تبدیل شده اند که پوشش خبری هر بخش از این جزایر، در انحصار یک خبرگزاری است، حال آنکه وظیفه و رسالت یک خبرگزاری پوشش همه اخبار و کارهای تازه و نظرات باید باشد.


مطلب بالا در روزنامه کیهان چاپ تهران در شماره 28 مهرماه 1384 انتشار یافته بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد