درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13806صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 آبان 1393 - 22:48
بایدها و نیابدهای روابط عمومی‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عباس آخوندی | عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است. روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عباس آخوندی | عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است. روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند.


اگر می خواهیم روی رفتار چندین میلیون نفر در جامعه اثر بگذاریم باید ببینیم روابط عمومی چگونه با یک برنامه ریزی درست، صحیح، منسجم، ارایه الگوی مناسب و... بتواند رفتار انسان ها و همچنین جامعه را تغییر دهد. روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و وزیر نیستند که دائما به صورت تبلیغات، وزیر را در صحنه های مختلف به نمایش بگذارند.

از آنجایی که بخشی از مراسم یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به اهدای جایزه و تجلیل از یونس شکرخواه پدر علوم ارتباطات در حوزه دیجیتال اختصاص دارد برخود وظیفه دانستم در این مراسم شرکت کنم. شکرخواه یک انسان آرام، با دانش، باوقار و فروتن و به نظر من نمونه یک شهروند جهانی است.

شهروند جهانی لایحه های مختلفی دارد، از جهتی نیز (شهروند جهانی) تعلق به جهان و انسانیت، دین، هموطنان و... دارد که خوشبختانه یونس شکرخواه با ویژگی های برجسته ای که دارد با آرامش خود توانسته با تمام لایحه های فوق سازگاری ایجاد کند و تعلق جهانی را با خود تطابق دهد. از ویژگی های مهم این استاد برجسته این است که هر آنچه فراگرفته در عمل به اجرا در می آورد؛ او ضمن انسان بودن از کرامت انسانی هم در دنیا دفاع می کند.

در حال حاضر مطبوعات و رسانه های ما سرشار از تضاد و چندگانگی است و آنها کمتر به دنبال حفظ همدلی و وحدت هستند. برخی از متن های نوشته شده امروز پر از جوشش هایی است که توام با خردمندی نیست لذا متن آرام نوشتن نیاز به یک دانش گسترده و شخصیت فروتن از لحاظ دانش و علم دارد که شکرخواه این ویژگی ها را در خود (علم، عمل ، اخلاق، کرامت انسانی، دانش، فروتنی ) دارد.

برگرفته از خبر ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد