درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13758صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 28 مهر 1393 - 12:24
دکتر عاملی: روابط عمومی قدرتمند باید انسان را درک کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر عاملی استاد دانشگاه تهران، شاهکار و بزرگترین ظرفیت در اینترنت و روابط عمومی جدید را استقلال همراه با اتصال (به هم پیوستگی) دانست و افزود: استقلال همراه با اتصال، موجب دسترسی‌های مستقل و پیوسته یا اتصال خرد و کلان به پدیده‌های مجازی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر عاملی استاد دانشگاه تهران، شاهکار و بزرگترین ظرفیت در اینترنت و روابط عمومی جدید را استقلال همراه با اتصال (به هم پیوستگی) دانست و افزود: استقلال همراه با اتصال، موجب دسترسی‌های مستقل و پیوسته یا اتصال خرد و کلان به پدیده‌های مجازی شده است.


 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سعید رضا عاملی، روز یکشنبه در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، «لایه‌ای بودن» را به عنوان دومین خصیصه در معماری اینترنت و روابط عمومی جدید نام برد و گفت: لایه‌ای شدن به معنای سطح‌بندی نمودن خدمات روابط عمومی است.

وی در ادامه با اشاره به یکپارچه شدن روابط عمومی، گفت: یکپارچه‌سازی از یک منظر یعنی قطعه‌های پازل را طوری کنار هم بنشانیم که احترام، موفقیت، احساس عضویت و تعلق و احساس رضایتمندی به سازمان را ایجاد کند.

استاد دانشگاه تهران همچنین در تببین مفهوم «اینترنت همه چیزها» اظهار داشت: اینترنت همه چیزها، یعنی اتصال مردم، اشیاء، اطلاعات و روندها به اینترنت؛ و یعنی اینکه دسترسی در هر زمان و از هر مکان برای همگان و به همه چیزها مقدور باشد.

دکتر عاملی افزود: متأسفانه رویکردمان نسبت به ظرفیت‌ها، به جای آنکه راهبردی باشد، رویکرد آسیبی است. رویکرد آسیبی، ظرفیت را تبدیل به آسیب می‌کند. وقتی اسیر دست انسان بد اخلاق و بی فرهنگ می‌شویم باید به ماشین پناه ببریم. ماشین قدرت تبدیل عمل صالح به سیستم را دارد؛ سیستمی که فقط خیر انجام می‌دهد و بدون اعمال سلیقه، کار راه می‌اندازد. در این فضا باید به سمت اینترنت همه چیزها برویم.

وی با بیان اینکه هدف انتقال از «وب یک» به «وب پنج» را اجتماعی‌تر و انسانی‌تر شدن وب و برداشتن معنای Off و On، و برداشتن مقوله فیزیک و مجاز دانست و افزود: شکاف دیجیتال، شکاف بسیار بزرگی است که هر روز دارد بیشتر می‌شود؛ زیرساخت‌هایی که دنیا برای این کارها فراهم می‌کند مستلزم هزینه‌های کلان است لذا شکاف دیجیتال، ضرورت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در فناوری فضای مجازی را دوچندان می‌کند.

عاملی با اشاره به اختصاص 1.5 درصد کل بودجه کشور به فناوری اطلاعات، تخصیص 50 درصدی منابع مالی هلند به این حوزه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید از دولت یک (دولت منفصل) به دولت دو (دولت متصل) برویم. دولت دو، دولت اجتماعی شده است، دولتی است که دریافت‌کننده را به تولیدکننده و همه شهروندان را به شهروندان فعال تبدیل می‌کند. «دولت سه» هم همه جا حاضر است و دولتی که در این عرصه قدم بردارد فاخرتر و محترم‌تر است.

دکتر عاملی همچنین در آغاز سخنانش، ساده‌ترین وجه روابط عمومی را تأمین کننده ارتباط بین دو انسان و دو پدیده دانست و گفت: روابط عمومی قدرتمند باید انسان را درک کند، به انسان احترام بگذارد و تعامل دوستانه و صمیمی و معطوف به رضایت با انسان‌ها داشته باشد.

استاد دانشگاه تهران، دامنه ارتباط روابط عمومی‌ها را نه تنها ارتباط با انسان بلکه ارتباط با پدیده‌های هستی عنوان کرد و روابط عمومی را ارتباط معطوف به احترام و احترام معطوف به رضایت دانست و گفت: رسانه قدیم، رسانه شی‌ای بود اما پهنه دریافت، تنظیم، تدوین و تولید در رسانه جدید، پهنه عددی است؛ همچنین پهنه کار روابط عمومی جدید نیز پهنه عددی و مبتنی بر محیط ریاضی است.

دکتر عاملی همچنین در تشریح خصوصیات روابط عمومی جدید مبتنی بر محیط ریاضی، گفت: هر جزء ماهیت مستقل دارد و این استقلالی که در ماژول‌ها اتفاق می‌افتد، دسترسی و منطق دسترسی را آسان می‌کند یعنی هم استقلال و هم ارتباط بین مقوله‌ها در آن وجود دارد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد