درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13566صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 مهر 1393 - 16:56
کتاب روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین اثر حسن خسروی با عنوان روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین اثر حسن خسروی با عنوان روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر گردید.

 

حسن خسروی مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بوده و همچنین عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور می باشد.

 

کتاب روابط عمومی و ارتباطات که به تازگی توسط انتشارات مشق شب با مدیریت رضا هوشمند چاپ شده در چهار فصل با عناوین مدیریت – روابط عمومی – بازاریابی و مشتری مداری - نکات خواندنی ضمایم و پیوست ها در چهارصد و بیست صفحه تالیف و تنظیم شده که می تواند برای عموم مدیران، کارشناسان، دانشجویان و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور قابل استفاده باشد.

 

حسن خسروی در مصاحبه با خبرگزاری اقتصادی ایران افزود: یکی از ضعف های موجود در حوزه روابط عمومی و ارتباطات همانا کمبود منابع مطالعاتی لازم و کافی بویژه در میان دانشگاهیان عزیز است و چاپ این کتاب در واقع پاسخی است به همین منظور. در کتاب روابط عمومی و ارتباطات ابتدا نظریه های مهم مدیریتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصور بر این بوده که فعالان عرصه روابط عمومی می بایست با مفاهیم و تئوری های مدیریت و کارکردهای آن تا حدی آشنا شوند.

 

در عین حال از مباحث جاری پیش روی کشورها نظیر مقابله با فساد وتقلب و پولشویی و... مدیریت استراتژیک – تفویض اختیار - مدیریت زمان – هوش هیجانی – رهبری اثر بخش و... نیز در این فصل سخنانی به میان آمده است.

 

خسروی گفت: بنده توفیق داشتم سال ها پیش یک نظریه ای را در حوزه مدیریت مطرح کنم تحت عنوان مدیریت بر مبنای چوپانی. که از قضا مورد توجه بسیاری از اهل فن واقع شد. در این کتاب به این نظریه نیز پرداخته شده و همچنین در کتاب روابط عمومی و ارتباطات در بخش ویژه خود به موضوعات خبر و خبر نویسی – سواد رسانه ای - مبانی ارتباطات انسانی – تعامل با رسانه ها - اصول و فنون گویندگی ، مجری گری و سخنوری – زبان بدن – مفاهیم اساسی به زبان خارجی در رابطه با مدیریت و روابط عمومی به زبان انگلیسی – مشتری مداری – بازاریابی – فروش و... مطرح شده است.

 

خسروی در ادامه گفت: یک بخش مهم و جذاب این کتاب قسمتی است که آنرا در دوازده اپیزود نوشته ام که در واقع یک فیلم نامه کوتاه ارتباطی است. به این مفهوم که آمده ایم تلخ و شیرین های ارتباطی را که در جامعه میان اصناف و اقشار مختلف مردم در تعامل با یکدیگر شاهد هستیم را طراحی و نگارش کردیم که می تواند به عنوان یک کار حتی مستند توسط فیلم سازان و هنرمندان به عنوان فیلم آموزشی روابط عمومی و ارتباطات ساخته و پرداخته شود.

 

حسن خسروی در پایان اظهار امیدواری کرد که کتاب توسط قاطبه اهالی محترم روابط عمومی و ارتباطات کشور با نگرشی مثبت و مشفقانه مورد مطالعه و حمایت و استفاده قرار گرفته و هرگونه ضعف و نارسایی و خطا نیز با بزرگواری و بخشش دوستان مورد عفو وگذشت قرار گیرد. لازم به ذکر است که چندی پیش نیز کتاب ارتباطات فردی و اجتماعی از همین نویسنده چاپ و روانه بازارشد.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد