درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13566صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 مهر 1393 - 12:26
کتاب روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین اثر حسن خسروی با عنوان روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین اثر حسن خسروی با عنوان روابط عمومی و ارتباطات چاپ و منتشر گردید.

 

حسن خسروی مدرس دانشگاه و از فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بوده و همچنین عضو انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور می باشد.

 

کتاب روابط عمومی و ارتباطات که به تازگی توسط انتشارات مشق شب با مدیریت رضا هوشمند چاپ شده در چهار فصل با عناوین مدیریت – روابط عمومی – بازاریابی و مشتری مداری - نکات خواندنی ضمایم و پیوست ها در چهارصد و بیست صفحه تالیف و تنظیم شده که می تواند برای عموم مدیران، کارشناسان، دانشجویان و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور قابل استفاده باشد.

 

حسن خسروی در مصاحبه با خبرگزاری اقتصادی ایران افزود: یکی از ضعف های موجود در حوزه روابط عمومی و ارتباطات همانا کمبود منابع مطالعاتی لازم و کافی بویژه در میان دانشگاهیان عزیز است و چاپ این کتاب در واقع پاسخی است به همین منظور. در کتاب روابط عمومی و ارتباطات ابتدا نظریه های مهم مدیریتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصور بر این بوده که فعالان عرصه روابط عمومی می بایست با مفاهیم و تئوری های مدیریت و کارکردهای آن تا حدی آشنا شوند.

 

در عین حال از مباحث جاری پیش روی کشورها نظیر مقابله با فساد وتقلب و پولشویی و... مدیریت استراتژیک – تفویض اختیار - مدیریت زمان – هوش هیجانی – رهبری اثر بخش و... نیز در این فصل سخنانی به میان آمده است.

 

خسروی گفت: بنده توفیق داشتم سال ها پیش یک نظریه ای را در حوزه مدیریت مطرح کنم تحت عنوان مدیریت بر مبنای چوپانی. که از قضا مورد توجه بسیاری از اهل فن واقع شد. در این کتاب به این نظریه نیز پرداخته شده و همچنین در کتاب روابط عمومی و ارتباطات در بخش ویژه خود به موضوعات خبر و خبر نویسی – سواد رسانه ای - مبانی ارتباطات انسانی – تعامل با رسانه ها - اصول و فنون گویندگی ، مجری گری و سخنوری – زبان بدن – مفاهیم اساسی به زبان خارجی در رابطه با مدیریت و روابط عمومی به زبان انگلیسی – مشتری مداری – بازاریابی – فروش و... مطرح شده است.

 

خسروی در ادامه گفت: یک بخش مهم و جذاب این کتاب قسمتی است که آنرا در دوازده اپیزود نوشته ام که در واقع یک فیلم نامه کوتاه ارتباطی است. به این مفهوم که آمده ایم تلخ و شیرین های ارتباطی را که در جامعه میان اصناف و اقشار مختلف مردم در تعامل با یکدیگر شاهد هستیم را طراحی و نگارش کردیم که می تواند به عنوان یک کار حتی مستند توسط فیلم سازان و هنرمندان به عنوان فیلم آموزشی روابط عمومی و ارتباطات ساخته و پرداخته شود.

 

حسن خسروی در پایان اظهار امیدواری کرد که کتاب توسط قاطبه اهالی محترم روابط عمومی و ارتباطات کشور با نگرشی مثبت و مشفقانه مورد مطالعه و حمایت و استفاده قرار گرفته و هرگونه ضعف و نارسایی و خطا نیز با بزرگواری و بخشش دوستان مورد عفو وگذشت قرار گیرد. لازم به ذکر است که چندی پیش نیز کتاب ارتباطات فردی و اجتماعی از همین نویسنده چاپ و روانه بازارشد.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد