درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 12:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13523صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 12 مهر 1393 - 23:21
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: سید فرید قاسمی
سید فرید قاسمی در سال ۱۳۴۳ در خرم‌آباد به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در زادگاهش گذراند. قاسمی تحصیلات خود را در تهران ادامه داد و مدرک کارشناسی خود را در رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی اخذ کرده است. علاقه وی به پژوهش در زمینه مطبوعات ایران باعث شد، قاسمی با عنوان برجسته‌ترین صاحب‌نظر در زمینه تاریخ مطبوعات ایران، شناخته شود.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: سید فرید قاسمی (۱۳۴۳-)


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

سید فرید قاسمی در سال ۱۳۴۳ در خرم‌آباد به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در زادگاهش گذراند.

قاسمی تحصیلات خود را در تهران ادامه داد و مدرک کارشناسی خود را در رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی اخذ کرده است.

علاقه وی به پژوهش در زمینه مطبوعات ایران باعث شد، قاسمی با عنوان برجسته‌ترین صاحب‌نظر در زمینه تاریخ مطبوعات ایران، شناخته شود.

در کارنامه مشاغل مطبوعاتی او سردبیری بیش از 15 نشریه مثلِ فصل‌نامه رسانه، کتاب هفته، پژوهش‌نامه مطبوعات ایران، فصل‌نامه لرستان‌پژوهی، ایران سال، فصل‌نامه شقایق به چشم می‌خورد.

کارنامه سید ‌فرید قاسمی:
•پژوهش در حوزه تاریخ مطبوعات ایران
•سردبیری بیش از 15 نشریه
•تالیف بیش از 100 کتاب و حدود 1000 مقاله در حوزه لرستان پژوهی و مطبوعات
•برنده کتاب سال 1383

برخی از آثار سید فرید قاسمی:
•سرگذشت مطبوعات ایران: روزگار محمد شاه و ناصرالدین شاه (2 جلد)
•پیشینه ارتباطات و تاریخ مطبوعات خرم آباد
•مطبوعات ایران در قرن بیستم
•راهنمای مطبوعات ایران عصر قاجار (1215- 1304)
•راهنمای مطبوعات ایران (1357- 1371)
•روزنامه‌نگاری حرفه‌ای
•خاطرات مطبوعاتی
•نخستینه‌های مطبوعات
•خاطرات روزنامه‌نگاران زندانی
•مشاهیر مطبوعات ایران
•تاریخ شفاهی مطبوعات ایران
•چکیده مطبوعات ایران
•تاریخ روزنامه‌نگاری ایران
•رویدادهای مطبوعاتی ایران
•فهرستگان ارتباطات ایران(جلد دوم)
•روزنامه‌ حزب خران
•مطبوعات کتابگزار
•مجموعه مفاخر مطبوعات ایران
•مطبوعات ایرانی
• و ...

 

منبع: همشهری آنلاین
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احسان فکور
| 1393/9/2 - 12:12 |     0     0     |
با سلام ببخشید من در دانشگاه آزاد قوچان در رشته ارتباطات تحصیل و فعالیت دارم دانشگاه در نظر دارد استاد فرید قاسمی را برای نشستی علمی دعوت کند دریافت شماره و یا ایمیل استاد قاسمی این ارتباط را برقرار خواهد کرد از راهنمایی شما سپاسگزارم. احسان فکور

شیما
| 1394/12/24 - 01:36 |     0     0     |
سلام. Pdfکتاب رویداد های مطبوعاتی ایران اگر موجود است به آدرس ایمیلم لطفا بفرستین. برای یک خانوم دانشجو رشته روزنامه نگاری که نابینا هستند و توان خریدشو ندارند میخوام. از من خواستند کتابو براشون بخونم و صدامو ضبط کنم اما من دست دو کتابشو گیر نیاوردم. ممنون میشم اگه فایلشو دارین برام بفرستین. تشکر


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد