درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 مهر 1393 - 15:32
مراسم معارفه مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه مصطفی زندی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه مصطفی زندی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از شبکه اخبار اقتصاد و دارایی (شادا)، در مراسمی که با حضور سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران این بیمه برگزار شد، حکم انتصاب مصطفی زندی از سوی محمد ابراهیم امین، رئیس کل بیمه مرکزی به وی اعطا شد.


بنا بر این گزارش، سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات موثر شهریار شیبانی در یک سال گذشته، از وی به عنوان فردی توانمند و با قابلیت های بالا در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نام برد و برای وی در مسئولیت جدیدآرزوی موفقیت کرد.


حسینی همچنین با اشاره به خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و حرفه ای زندی گفت: عیار نیروهای یک سازمان در بحران ها سنجیده می شود و آقای زندی نیز در طول خدمت خود این را در عمل ثابت کرده و مطمئنا در بیمه مرکزی هم به خوبی عهده دار این مسئولیت خواهد بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تحول در روش انتقال پیام و شیوه های اطلاع رسانی به عنوان یک نیاز اساسی یاد کرد و گفت: برای موفقیت در پروژه های سازمانی باید از نیازها و نظرات مردم مطلع شد و این کار نیز با افکار سنجی امکان پذیر خواهد بود.


این گزارش حاکی است، در این مراسم، محمودی مدیر کل حوزه ریاست بیمه مرکزی طی سخنانی، ضمن معرفی مصطفی زندی به عنوان مدیر کل روابط عمومی گفت: کار در حوزه روابط عمومی از حساسیت بالایی برخوردار است و سازمان هایی چون بیمه مرکزی که حامی حقوق مردم در صنعت بیمه هستند، وظیفه سنگینی در اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه بر عهده دارند.


وی افزود: آنها باید به گونه ای عمل کنند که رسالت اطلاع رسانی شفاف و صحیح را در حق مردم به جا آورند و از این رو، کار در این حوزه مستلزم شکیبایی، دقت و سرعت عمل بالا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد