شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه مصطفی زندی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از شبکه اخبار اقتصاد و دارایی (شادا)، در مراسمی که با حضور سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران این بیمه برگزار شد، حکم انتصاب مصطفی زندی از سوی محمد ابراهیم امین، رئیس کل بیمه مرکزی به وی اعطا شد.
بنا بر این گزارش، سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات موثر شهریار شیبانی در یک سال گذشته، از وی به عنوان فردی توانمند و با قابلیت های بالا در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نام برد و برای وی در مسئولیت جدیدآرزوی موفقیت کرد.
حسینی همچنین با اشاره به خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و حرفه ای زندی گفت: عیار نیروهای یک سازمان در بحران ها سنجیده می شود و آقای زندی نیز در طول خدمت خود این را در عمل ثابت کرده و مطمئنا در بیمه مرکزی هم به خوبی عهده دار این مسئولیت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تحول در روش انتقال پیام و شیوه های اطلاع رسانی به عنوان یک نیاز اساسی یاد کرد و گفت: برای موفقیت در پروژه های سازمانی باید از نیازها و نظرات مردم مطلع شد و این کار نیز با افکار سنجی امکان پذیر خواهد بود.
این گزارش حاکی است، در این مراسم، محمودی مدیر کل حوزه ریاست بیمه مرکزی طی سخنانی، ضمن معرفی مصطفی زندی به عنوان مدیر کل روابط عمومی گفت: کار در حوزه روابط عمومی از حساسیت بالایی برخوردار است و سازمان هایی چون بیمه مرکزی که حامی حقوق مردم در صنعت بیمه هستند، وظیفه سنگینی در اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه بر عهده دارند.
وی افزود: آنها باید به گونه ای عمل کنند که رسالت اطلاع رسانی شفاف و صحیح را در حق مردم به جا آورند و از این رو، کار در این حوزه مستلزم شکیبایی، دقت و سرعت عمل بالا است.
|