درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 03:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13515صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 12 مهر 1393 - 13:36
4 نکته سئو پی آر (روابط عمومی اینترنتی) در باب به حداکثر رسانی اثر محتوای شما
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر) - شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین- شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.


سرخط خبر: مخاطبان هدف شما مردم نیستند، بلکه گوگل است. او میان شما و مردمی که شما می خواهید به آنها دست پیدا کنید قرار گرفته است. تنها اگر شما محتوایی مبتنی بر الگوریتم گوگل در ذهنتان به عنوان نخستین پردازنده تولید کنید، می توانید به بشریت در آن سوی صفحه آن را برسانید.


این یک ماموریت حرفه ای از مایک اسمیک، مدیر شرکت ارتباطات و استراتژی کسب و کار گیبز و سوئل است، که متخصصان روابط عمومی را با تخصص سئو آشنا کند. اسمیک پیشرو کارگاه سئو در پی آر نیوز است که در 10 اکتبر و در گرند هایت شهر نیویورک برگزار می شود و به عنوان یک پیشنهاد نمایش چهار نکته را برای متخصصان روابط عمومی ارائه می کنیم. این نکات می تواند به شما کمک کند که اثر محتوای خودتان را در رابطه با جستجو به حداکثر برسانید:


1. منحصر به فرد باشید. محتوای شما باید برتر از میلیون ها صفحه محتوای آنلاین قرار بگیرد.
نکته: رقبای خودتان را بررسی کنید و ببینید که آنها چه می کنند و چگونه می توان برای رتبه بالاتر از آنها کمی کار آنها را متفاوت تر و با کیفیت تر انجام داد.


2. هدفمند باشید. محتوای شما بایستی مرتبط با آن چیزی باشد که مخاطبان شما جویای دریافت آن هستند. و این در حالتی محقق می شود که به گونه ای مناسب بر داده های متایی تمرکز کرده باشید و بتوانید هدفتان را برای گوگل مشخص کنید.
نکته: ساختار محتوای خودتان را در هنگامی که بخشی از آن را آماده کرده اید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمرکز تان بر آن چیزهایی است که روند کلی سایت بر آنها استوار است و این کار را به عنوان یک روند جاری در فعالیت خود به کار ببندید.


3. قانع کننده باشید. گوگل به محتواهایی اعتبار می دهد که مردم به آنها لینک می دهند و زمانی را با آن سپری می کنند. این جایی است که ویدئو، عکس و اینفوگرافیک ها مزیت کلیدی می یابند.
نکته: محتوای خود را در قالبی متفاوت با رقبای خود تولید کنید. اگر بیشتر رقبا بر یادداشت های وبلاگی تکیه کرده اند شما بر اینفوگرافیک تکیه کنید.


4. اجتماعی باشید. به اشتراک گذاری، تعامل، تشویق دیگران به اشتراک گذاری، یادداشت، لینک و نظر.
نکته: مطمئن شوید که محتوای خود را از طریق کانال های شبکه اجتماعی با مخاطبان خود ترویج می کنید.


شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در کارگاه سئو پی آر مایک اسمیک شرکت کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد