درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13484صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 10 مهر 1393 - 22:44
سلسه گفتگوهای نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی استاندارد در جامعه/3
فاطمه آلیا: روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند
به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم تهران با بیان این مطلب، گفت: «از آنجا که سازمان استاندارد تأثیر مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، به نظر می رسد باید جایگاهی برای آن تعریف کنیم و از طریق اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با دیگر بخش های جامعه و سازمان ها، فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم.»


فاطمه آلیا به نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: « به نمایش گذاشتن محصولات مکشوفه غیر استاندارد و اطلاع رسانی آنها به مردم باعث می شود این محصولات به درون خانه ها راه پیدا نکنند و منجر به آسیب ها و ضرر و زیان برای محیط زیست و سلامتی افراد نشوند. در این راستا از آنجا که روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند، می توانند بسیار مؤثر باشند. اگر مختصات و زوایایی وجود داشته باشد، اما تریبون و زبانی برای بیان و انتقال پیام وجود نداشته باشد، آن پیام در جای خود می ماند و بیان نمی شود. روابط عمومی ها رکن اساسی برای انتقال پیام هستند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد