درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 12:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13468صفحه نخست » سه شنبه، 8 مهر 1393 - 23:44
انتشار پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- مهر 93- با مطالب و پرونده‌های تخصصی در حوزه‌های ارتباطات منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- مهر 93- با مطالب و پرونده‌های تخصصی در حوزه‌های ارتباطات منتشر شد. مدیریت ارتباطات با مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه تمام رنگی و با قیمت 6 هزارتومان منتشر شده و عکس و تیتر اصلی آن به دکتر شهناز هاشمی، پژوهشگر ارتباطات در مورد سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است. کاربر آگاه، کاربر ناآگاه عنوان سرمقاله این ماهنامه به بهانه توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و به قلم مدیرمسؤول است.

انتشار سیاست‌های کلی «علم و فناوری» ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب، بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در ارتباطات بحران توسط ناصر اسدی، کدهای غیرکلامی و فضای فرهنگی با ترجمه دنیا قربانی، مناظرات وایبری؛ بررسی نقش وزارت ارشاد و شورای عالی فضای مجازی در ایجاد پیوست فرهنگی 3G با عنوان امکانات نسل سوم تلفن همراه مغفول مانده است، مقاله روش‌های اصلوبی استفاده از تراز پرداخت جهت ارزیابی اقتصاد ایران و بلاروس نوشته مهدی جهانگیری کوهشایی و قسمت اول مقاله مریم سلیمی با عنوان رزومه مبتنی بر گرافیک اطلاع‌رسان؛ بصری‌سازی محتوا در حوزه ارتباطات، عناوین مطالب خارج از پرونده این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در جدیدترین شماره ماهنامه، مروری بر کتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» نوشته دکتر سعیدرضا عاملی شده و ساره گودرزی در مطلبی با عنوان صفر تا 100 روابط‌عمومی الکترونیک و اسلامی در قاب کتاب به بررسی آن پرداخته است.

امیرعبدالرضا سپنجی نیز دیدگاه‌های خود در مورد این کتاب را با عنوان مروری بر مباحث کتاب «روابط‌عمومی دوفضایی» منتشر کرده و حسین امامی در مطلبی با عنوان روابط‌عمومی دوفضایی بر مدار اخلاق به بررسی آن پرداخته است.

رسانه‌ها و هویت در گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با منصور ساعی با عنوان مشکل جامعه ما فراهم نشدن زمینه گفت‌وگوی نسلی است، مدیریت رسانه، نیازی اساسی برای سیستم رسانه‌ای کشور نوشته امید جهانشاهی و گفت‌وگوی محمدحسن خازنی

با شهناز هاشمی، پژوهشگر ارتباطات در خصوص سواد رسانه‌ای با عنوان اتکا به یک رسانه خاص، میزان سواد رسانه‌ای مخاطب را کاهش می‌دهد از دیگر مطالب تخصصی منتشر شده در پنجاه‌وسومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در پرونده روابط‌عمومی این شماره ماهنامه نیز که توسط امیر علی خلج تهیه و ترجمه شده است انجمن‌های ارتباطات در استرالیا و اقیانوسیه به پژوهشگران، مدیران و اندیشمندان کشورمان معرفی شده‌اند.

ویدئـــوآرت؛ قـالبـــی برای چیدمــــــان رسـانـه‌هـا در خلق هنــری به قلم تارا بهبهانی، گفت‌وگوی حجت‌اله مرادخانی با احمد نادعلیان فعال هنرهای محیطی با عنوان هنر تعاملی، خردجمعی را جایگزین تحکم فردی می‌کند، ارتباط رایانه و هنر، دریچه‌ای نوین برای تنوع بصری نوشته حسین اکبری‌نسب، گفت‌وگوی پیمان مرادخانی با ندا درزی، ابداع‌گر سالانه پرسبوک با عنوان فضای مجازی موقعیت مطلوبی برای معرفی هنرمندان جوان است، فلوکسوس؛ طغیان کاهنان مدرن در عصر ارتباطات نوشته حجت‌اله مرادخانی و گفت‌وگوی بهروز بلمه با بهنام کامرانی، هنرمند و استاد دانشگاه با عنوان تنوع فرم، عنصری اساسی در برقراری ارتباط با هنر دیجیتال است، عناوین پرونده‌ای با عنوان هنر است.

محمد دشتی نیز گزارش کاملی از دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی در این شماره منتشر کرده است. در این گزارش بخش‌های مهم سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در این کنفرانس که از جنبه‌های آموزشی بیشتری نیز برخوردار بوده‌اند درج شده است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی این ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانیhttp://barg.asr24.com یا cando.asr24.com قابل دریافت است.

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است.

این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.



روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد