درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13411صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 6 مهر 1393 - 20:45
ترسیم الگوی روابط عمومی بحران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام ترسیم الگوی روابط‌عمومی در بحران، تاکید کرد: با ترسیم این الگو در کنار سایر نیروهای حاضر در سوانح، حوادث و بلایا، علاوه بر سرعت، دقت و تامین آرامش مردم، فعالیت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی را نهادینه خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اعلام ترسیم الگوی روابط‌عمومی در بحران، تاکید کرد: با ترسیم این الگو در کنار سایر نیروهای حاضر در سوانح، حوادث و بلایا، علاوه بر سرعت، دقت و تامین آرامش مردم، فعالیت روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی را نهادینه خواهیم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رحمتی با بیان این مطلب گفت: روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر با تلاش و همکاری سایر روابط‌عمومی‌های استانی این جمعیت قصد دارد تا با همکاری نزدیک رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های شاخص کشور الگوی روابط‌عمومی در بحران را ترسیم کند.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز در تولید محتوا اقدام پایه‌ای در جمعیت هلال‌احمر نشده است، تصریح کرد: بر این اساس قصد داریم تا برای بسترهای مختلف رسانه‌ای تولید محتوای ویژه داشته باشیم.

 

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ضرورت معرفی افراد و جوانانی که فعالیت‌های برجسته و شاخص در هلال‌احمر داشته‌اند، اظهار کرد: هم‌اکنون با احساس این ضرورت و در جهت بسط و گسترش فرهنگ داوطلبی روزنامه شهروند به عنوان ارگانی که می‌تواند در همه صفحات آن ارزش‌ها و اهداف جمعیت هلال‌احمر را گسترش دهدبرنامه‌ریزی بلند مدتی در این زمینه دارد.

 

به گفته رحمتی، فلسفه فعالیتهای آینده روابط‌عمومی‌های استانی جمعیت هلال‌احمر باید بر ترویج و گسترش ارزشهای سازمانی قرار گیرد؛ تا جایی که اگر زین پس فردی در سراسر کشور وارد جمعیت هلال‌احمر می‌شود به راحتی ارزش‌ها سازمانی ما از جمله نوع‌دوستی، صلح و فرهنگ مشارکت سازمانی را احساس کنند.

 

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ گفت‌و‌گو و مشارکت در روابط‌عمومی‌های هلال‌احمر، اظهار کرد:با توجه به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی در جمعیت هلال‌احمر از همه استانها می‌خواهیم تا از این پس موضوعاتی که قرار است در استانها در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اجرایی شود را با محتوایی عمقی و کیفی تنظیم کرده و برای برنامه‌ریزی منسجم تر به این شورا ارسال کنند.

 

مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر ادامه برپایی جشنواره‌ روابط‌عمومی‌های هلال‌احمر در سطحی گسترده‌تر، گفت: مدیران و مسئولان استانی باید روابط‌عمومی را همواره در کنار سایر زیرمجموعه‌های خود ببینند و این مهم محقق نمی‌شود مگر این که روابط‌عمومی‌ها خود در همه عرصه‌ها حضور یافته و در تصمی‌گیری ها مشارکت کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد