درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 23:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13402صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 4 مهر 1393 - 13:49
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: حسام‌الدین آشنا (۱۳۴۳-)
حسام‌الدین آشنا متولد سال ۱۳۴۳ در تهران است. وی کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات را در کارنامه خود دارد عنوان رساله دکتری وی فرهنگ، ارتباطات و سیاست خارجی: دیپلماسی فرهنگی آمریکا در ایران 1332 تا 1357 بوده است. دکتر آشنا مشاور فرهنگی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) است.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: حسام‌الدین آشنا (۱۳۴۳-)

 


حسام‌الدین آشنا متولد سال ۱۳۴۳ در تهران است. وی کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری فرهنگ و ارتباطات را در کارنامه خود دارد

عنوان رساله دکتری وی فرهنگ، ارتباطات و سیاست خارجی: دیپلماسی فرهنگی آمریکا در ایران 1332 تا 1357 بوده است.

دکتر آشنا مشاور فرهنگی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران سه شنبه 9 مهر 1392 در حکمی حسام‌الدین آشنا را به عنوان مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی منصوب کرد.

یک میز گرد درباره روزنامه‌نگاری زرد / رسانه دینی / جامعه‌‌اطلاعاتی به اطلاعات منسجم و در دسترس نیاز دارد / فعالیت در رسانه جامعه اسلامی واجب کفایی است / کتاب دکتر آشنا در کتابخانه ملی رونمایی شد / در ستودن یک همیشه پرسشگر

پروژه‌های پژوهشی:
1. ما روحانیون در مواجهه با ایدز چه می توانیم بکنیم؟ (یونیسف 1384)
2. مدیریت تصویر رهبری در سیما (مرکز تحقیقات صدا و سیما (1384-1386)
3. کوشش‌ها و چالش‌های مسلمانان در محیط سایبر (سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (1383-1384)
4. بهسازی محیط سایبر دینی (سازمان تبلیغات اسلامی- 1386)
5. وجهه ملی در ارتباطات جهانی (مرکز ملی مطالعات جهانی شدن- 1386)

تالیف، تدوین:
1. از سیاست تا فرهنگ، سیاستهای فرهنگی دولت در ایران 1304-1320، سروش، 1384
2. خشونت و فرهنگ، اسناد محرمانه کشف حجاب، سازمان اسناد ملی ایران، 1371

مشاوره کارشناسی:
1. عضو کارشناس شورای اطلاع رسانی دولت
2. عضو کارشناس شورای انتخاب کتاب علوم اجتماعی کتابخانه ملی
3. عضو کارشناس شورای انتخاب کتاب علوم اجتماعی کتابخانه‌های عمومی کشور
4. عضو کارشناس شورای تعیین خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی
5. عضو کارشناس شورای سیاستگذاری خبری شبکه العالم
6. عضو کارشناس شورای سیاستگذاری و طرح و برنامه شبکه press tv

7. مشاور فرهنگی رییس جمهور(دکتر حسن روحانی)


•معرفی دکتر آشنا در وب‌سایت دانشگاه امام صادق (ع)
 

منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد