درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13400صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 4 مهر 1393 - 12:31
نقش برجسته روابط عمومی در گسترش روابط بین‌المللی
سفیر سابق ایران در قطر و تونس نقش روابط عمومی را در گسترش روابط بین المللی موثر خواند و گفت:اگر قرار باشد تحولی در روابط بین‌الملل ایجاد کنیم نیازمند اجرایی کردن نکاتی همچون اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار و انعطاف پذیری هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سفیر سابق ایران در قطر و تونس نقش روابط عمومی را در گسترش روابط بین المللی موثر خواند و گفت:اگر قرار باشد تحولی در روابط بین‌الملل ایجاد کنیم نیازمند اجرایی کردن نکاتی همچون اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار و انعطاف پذیری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمدباقر سخایی، که سخنران ویژه نشست ماهانه انجمن روابط عمومی ایران بود، به بیان تجربیات سه دهه حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، روابط خارجی و دیپلماسی و نقش برجسته روابط عمومی در روابط موفق بین المللی پرداخت.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، دروازه ورود به هر سازمان است، تأکید کرد: این مسئولیت بسیار حساس، نیازمند آموزش ، سعه صدر وانعطاف پذیری بالا و مهمتر از همه شناخت مخاطبان است.

سفیر سابق تونس یکی از نکات مهم در گسترش روابط بین المللی را اعتمادسازی عنوان کرد و گفت: در هر ارتباطی لازم است که اعتماد طرفین جلب شود و همین موضوع می تواند زمینه دیگر ارتباطات و مناسبات را فراهم سازد .

وی همچنین « صداقت در گفتار و کردار» ، « احترام گذاشتن به انسان ها خصوصا طبقات پایین جامعه و سازمان»،« توجه به ظاهر و لباس» و « نظم و وقت شناسی» مدیران روابط عمومی را دیگر عوامل تاثیرگذار در گسترش روابط داخلی و بین‌المللی برشمرد.

معاون بنیاد سعدی همچنین بر «انعطاف پذیری در روابط » تاکید کرد و گفت: همیشه باید در نظر داشته باشیم که هیچ دشمنی دائمی و هیچ دوستی همیشگی نخواهد بود، بنابراین باید آنگونه رفتار کنیم که به دوستمان همه رازهایمان را نگوییم که اگر دشمن شد به مشکل بخوریم و با دشمن نیز چنان باشیم که اگر دوستمان شد، شرمنده نباشیم.

سخایی تصریح کرد: ما تمدن 5 هزار ساله داریم و باید متولی ادب و احترام و صداقت در رفتار و گفتار بوده و در روابط بین‌المللی خصوصا دیپلماتیک و اقتصادی سرمشق کشورهای دیگر باشیم، برهمین اساس لازم است تا مدیران روابط عمومی و نیروهای این حوزه مانند شخصیت‌های دیپلماتیک، دوره های آموزشی تشریفات روابط خارجی گذرانده و این موارد را رعایت کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد