درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13400صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 4 مهر 1393 - 08:37
نقش برجسته روابط عمومی در گسترش روابط بین‌المللی
سفیر سابق ایران در قطر و تونس نقش روابط عمومی را در گسترش روابط بین المللی موثر خواند و گفت:اگر قرار باشد تحولی در روابط بین‌الملل ایجاد کنیم نیازمند اجرایی کردن نکاتی همچون اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار و انعطاف پذیری هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سفیر سابق ایران در قطر و تونس نقش روابط عمومی را در گسترش روابط بین المللی موثر خواند و گفت:اگر قرار باشد تحولی در روابط بین‌الملل ایجاد کنیم نیازمند اجرایی کردن نکاتی همچون اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار و انعطاف پذیری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمدباقر سخایی، که سخنران ویژه نشست ماهانه انجمن روابط عمومی ایران بود، به بیان تجربیات سه دهه حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، روابط خارجی و دیپلماسی و نقش برجسته روابط عمومی در روابط موفق بین المللی پرداخت.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، دروازه ورود به هر سازمان است، تأکید کرد: این مسئولیت بسیار حساس، نیازمند آموزش ، سعه صدر وانعطاف پذیری بالا و مهمتر از همه شناخت مخاطبان است.

سفیر سابق تونس یکی از نکات مهم در گسترش روابط بین المللی را اعتمادسازی عنوان کرد و گفت: در هر ارتباطی لازم است که اعتماد طرفین جلب شود و همین موضوع می تواند زمینه دیگر ارتباطات و مناسبات را فراهم سازد .

وی همچنین « صداقت در گفتار و کردار» ، « احترام گذاشتن به انسان ها خصوصا طبقات پایین جامعه و سازمان»،« توجه به ظاهر و لباس» و « نظم و وقت شناسی» مدیران روابط عمومی را دیگر عوامل تاثیرگذار در گسترش روابط داخلی و بین‌المللی برشمرد.

معاون بنیاد سعدی همچنین بر «انعطاف پذیری در روابط » تاکید کرد و گفت: همیشه باید در نظر داشته باشیم که هیچ دشمنی دائمی و هیچ دوستی همیشگی نخواهد بود، بنابراین باید آنگونه رفتار کنیم که به دوستمان همه رازهایمان را نگوییم که اگر دشمن شد به مشکل بخوریم و با دشمن نیز چنان باشیم که اگر دوستمان شد، شرمنده نباشیم.

سخایی تصریح کرد: ما تمدن 5 هزار ساله داریم و باید متولی ادب و احترام و صداقت در رفتار و گفتار بوده و در روابط بین‌المللی خصوصا دیپلماتیک و اقتصادی سرمشق کشورهای دیگر باشیم، برهمین اساس لازم است تا مدیران روابط عمومی و نیروهای این حوزه مانند شخصیت‌های دیپلماتیک، دوره های آموزشی تشریفات روابط خارجی گذرانده و این موارد را رعایت کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد