درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13360صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 3 مهر 1393 - 02:38
بالاگر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل تراکتورسازی ایران شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی، حسین بالاگر به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تراکتورسازی ایران معرفی و مشغول به کار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی، حسین بالاگر به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تراکتورسازی ایران معرفی و مشغول به کار شد.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین بالاگر دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی بوده و در سوابق فعالیت حوزه روابط عمومی، مسئولیت روابط عمومی قرارگاه بازسازی عاشورا، روابط عمومی شرکت‌های ساخت ماشین – ابزار و خدمات صنعتی تراکتورسازی تبریز و مدیریت ارتباطات واطلاع رسانی بنیاد پژوهشی شهریار(وابسته به فرهنگستان زبان وادب فارسی) را در کارنامه خود دارد.
 
 وی یکی از فعالان مطبوعاتی استان بوده که سردبیری روزنامه امین، هفته‌نامه سراسری شهریار، ماهنامه نیاز و سردبیری ماهنامه پیک صنعت وابسته به شرکت تراکتورسازی ایران از دیگر فعالیت‌های نامبرده در عرصه رسانه و مطبوعات است.
 
 بالاگر از نویسندگان ارزشی حوزه دفاع مقدس است که تالیف نخستین رمان ادبیات دفاع مقدس (زندگینامه سردار رشید اسلام شهید شفیع‌زاده فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه) با مقدمه فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آن جمله بوده و در سال 1378 به چاپ رسیده است.
 
 دومین کتاب نامبرده، بررسی گفتمان مطبوعات بعد از انقلاب اسلامی بوده که زیر چاپ است. حسین بالاگر علاوه بر کارهای اجرایی و پژوهشی، در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان نیز سابقه تدریس دارد.
 
 گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ادوات کشاورزی در خاورمیانه با 13 شرکت اقماری که 7 شرکت در تبریز (مجتمع تراکتورسازی) و 2 شرکت در سنندج و ارومیه و 4 خط تولید نیز در کشورهای ونزوئلا، اوگاندا، زیمباوه و تاجیکستان فعال است.
 
 این گروه تولیدی با نزدیک به 5 دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید 71 نوع انواع موتور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از 65 هزار تن انواع قطعات برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودروی 206 و 300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته‌گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این مجموعه دارد.
 
 این گروه طی چند سال اخیر به موفقیت‌های شایانی در زمینه تولید و تنوع محصول دست یافته و به عنوان صادرکننده نمونه کشوری شناخته شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد