شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی، حسین بالاگر به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بینالملل شرکت تراکتورسازی ایران معرفی و مشغول به کار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین بالاگر دارای مدرک کارشناسی ارشد زبانشناسی همگانی بوده و در سوابق فعالیت حوزه روابط عمومی، مسئولیت روابط عمومی قرارگاه بازسازی عاشورا، روابط عمومی شرکتهای ساخت ماشین – ابزار و خدمات صنعتی تراکتورسازی تبریز و مدیریت ارتباطات واطلاع رسانی بنیاد پژوهشی شهریار(وابسته به فرهنگستان زبان وادب فارسی) را در کارنامه خود دارد.
وی یکی از فعالان مطبوعاتی استان بوده که سردبیری روزنامه امین، هفتهنامه سراسری شهریار، ماهنامه نیاز و سردبیری ماهنامه پیک صنعت وابسته به شرکت تراکتورسازی ایران از دیگر فعالیتهای نامبرده در عرصه رسانه و مطبوعات است.
بالاگر از نویسندگان ارزشی حوزه دفاع مقدس است که تالیف نخستین رمان ادبیات دفاع مقدس (زندگینامه سردار رشید اسلام شهید شفیعزاده فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه) با مقدمه فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آن جمله بوده و در سال 1378 به چاپ رسیده است.
دومین کتاب نامبرده، بررسی گفتمان مطبوعات بعد از انقلاب اسلامی بوده که زیر چاپ است. حسین بالاگر علاوه بر کارهای اجرایی و پژوهشی، در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان نیز سابقه تدریس دارد.
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده ادوات کشاورزی در خاورمیانه با 13 شرکت اقماری که 7 شرکت در تبریز (مجتمع تراکتورسازی) و 2 شرکت در سنندج و ارومیه و 4 خط تولید نیز در کشورهای ونزوئلا، اوگاندا، زیمباوه و تاجیکستان فعال است.
این گروه تولیدی با نزدیک به 5 دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید 71 نوع انواع موتور در بخشهای کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از 65 هزار تن انواع قطعات برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودروی 206 و 300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریختهگری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیتهای بالقوه این مجموعه دارد.
این گروه طی چند سال اخیر به موفقیتهای شایانی در زمینه تولید و تنوع محصول دست یافته و به عنوان صادرکننده نمونه کشوری شناخته شده است.
|