درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13351صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 1 مهر 1393 - 09:40
نقش روابط‌عمومی جمعیت راهبردسازی و ترویج ارزش‌های سازمانی است
روابط‌عمومی هم منظومه‌ای شبکه‌ای است که باید متوازن، هوشمند، جهت‌دار و هدفدار از لایه و جایگاه تاکتیکی به راهبردی ارتقا یابد و پیکره رسانه‌ای جمعیت را در لایه راهبردی رصد کند؛ اینجاست که روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر تبدیل می‌شود به تزریق‌کننده ارزش‌های سازمانی در مجموعه هلال‌احمر و ملجأ اصلاح نگرش و هویت‌سازی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کل جمعیت هلال‌احمر : روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر به تزریق‌کننده ارزش‌های سازمانی تبدیل می‌شود.

 

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به طرح تحول و نگاه منظومه‌ای در حوزه فرآیندهای کاری حاکم در این طرح، تاکید کرد: روابط‌عمومی هم منظومه‌ای شبکه‌ای است که باید متوازن، هوشمند، جهت‌دار و هدفدار از لایه و جایگاه تاکتیکی به راهبردی ارتقا یابد و پیکره رسانه‌ای جمعیت را در لایه راهبردی رصد کند؛ اینجاست که روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر تبدیل می‌شود به تزریق‌کننده ارزش‌های سازمانی در مجموعه هلال‌احمر و ملجأ اصلاح نگرش و هویت‌سازی.

به گزارش شارا به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سید احمد موسوی در نشست صمیمانه با همکاران ادارات رسانه، برنامه‌ریزی و تحریریه پیام هلال روابط‌عمومی با اشاره به این‌که نگاه به روابط‌عمومی نگاهی کمال‌گرایانه و آرمانی است، اظهار کرد: روابط‌عمومی یکی از مهمترین بخش‌های نظام تحول است تا جایی که در طرح تحول جمعیت، نگاه‌ها به روابط‌عمومی به حدی ارتقا یافته که برای آن نقش راهبردسازی در مجموعه هلال‌احمر ترسیم شده است.

وی به این مهم اشاره کردکه روابط‌عمومی باید در منظومه‌سازی طرح تحول، پیکره رسانه‌ای جمعیت را در لایه راهبردی تنظیم کند و با اتکا به داشتن عملکردی اثربخش، با بهره‌مندی از نخبگان رسانه برای تعریف محتوا، به هویت‌سازی و ایجاد نگرش بپردازد.

نقش مهم روابط‌عمومی در ترویج ارزش‌های سازمانی
به اذعان دکتر موسوی وقتی جایگاه روابط‌عمومی تا سطح راهبردسازی ارتقا یابد، بر این اساس نقش آن در اداره زیرمجموعه‌های خود در سازمان‌ها، معاونت‌ها و استان‌ها با تعیین چارچوب‌ها، اصول و مبانی برای آنها، بیشتر بر هماهنگی و نظارت متکی می‌شود و از این طریق از انجام عملکردهای جزیره‌ای ممانعت خواهد کرد.
 
وی با اشاره به این که روابط‌عمومی باید در ترویج ارزش‌های سازمانی در جمعیت نقش پررنگی ایفا کند؛ افزود: مردم با ورود به جمعیت باید ارزرش‌های سازمانی این نهاد ارزشی را لمس کنند؛ چرا که هویت شکل‌گیری ما ارزشی است و اینجاست که باید تزریق روح ارزش‌های سازمانی و هویت‌سازی و شکل‌دهی به ارزشها را بر عهده روابط‌عمومی گذاشت.
 
خودداری از ایجاد توقع برای اطلاع‌رسانی صرف و بدون انتقال پیام
موسوی تاکید کرد که در فعالیت‌های مکتوب باید علاوه بر پرهیز از پرداختن به موضوعات خبری و اطلاع‌رسانی صرف، به مطالبی اولویت داده شود که به مخاطبان، پیام و محتوایی را انتقال می‌دهد.

از نگاه دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تغییر نگرش سازمانی هم از دیگر مواردی است که باید در روابط‌عمومی جمعیت به آن توجه کرد و این مهم بیشتر در فعالیت‌های مکتوب تحقق می‌یابد؛ چرا که داده‌ها و ذخیره‌های قابل استناد در این بخش قابل تحلیل بوده و اذهان را به تفکر وا می‌دارد؛ بر پایه همین مهم ضروری است نشریه پیام هلال به صورت تخصصی عمل کرده و ضمن پرهیز از پرداختن به همه موضوعات از ایجاد توقع برای اخباری که صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارد، خودداری کند.

وی بر این مهم هم تاکید کرد که آموزش برای جمعیت از اهمیت بسیاری برخوردار است و از همه مهمتر باید یاد گرفت تا در قالب فرآیند کاری با مشارکت کار کنیم و کنار هم نشستن را یاد بگیریم؛ در این زمینه روابط‌عمومی می‌تواند از جزیره‌ای و غیرگروهی کار کردن جلوگیری کرده و فرهنگ مشارکت را در مجموعه درونی کند.

ضرورت ورود روابط‌عمومی به همه عرصه‌های بین‌المللی
دکتر موسوی با اشاره به این که روابط‌عمومی ارتباط‌دهنده میان همه اعضای جمعیت و مسئول مهندسی ارتباطات تحول است، در بحث ارتباطات بین‌المللی هم بر نقش پررنگ روابط‌‌عمومی و ورود آن به همه عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد و گفت: باید از این حالت انقطاع با دنیای بیرون خارج شده و فعالیت‌های بزرگ خود را به اطلاع همه کشورهای عضو جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر برسانیم‌‌‌؛ چراکه در حال حاضر شبکه ارتباطات جمعیت هلال‌احمر ایران در سطوح بین‌المللی فوق‌العاده بوده و حاوی پیامی خاص بوده و اعتبار آن از بسیاری سازمانهای مرتبط با ارتباطات بین‌المللی بیشتر و تاثیرگذارتر است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر بر ارائه آموزش و آگاهی به مردم جامعه هم تاکید کرده و یادآور می‌شود که ضرورت دارد تا با اتکا به رسانه ملی برای ارتقای آموزش‌های همگانی به مردم وارد عمل شویم .

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد