درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13301صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 شهریور 1393 - 05:02
انتشار شماره 93 ماهنامه روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نود و سومین شماره نشریه روابط عمومی منتشر شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نود و سومین شماره نشریه روابط عمومی منتشر شد.

این شماره با عناوین :
-رویکردهای نوین روابط عمومی در قرن 21
-کاربرد پژوهش و آموزش: دو موضوع محوری در روابط عمومی
-پژوهش رکن اساسی روابط عمومی
 

همچنین مقالاتی با عناوین:
-بررسی ارتباطات میان فردی
-ایجاد سامانه ی روابط عمومی مبتنی بر M.I.S
- شاخص روابط عمومی موفق
- در شبکه های اجتماعی کاربران محوریت دارند
- روابط عمومی از دیدگاه ابن یمین فریومدی (نوشته ی حسن خسروی) منتشر شده است.

سخن نخست
ارزیابی‌های شتاب زده؛ چرا؟ / جواد قاسمی ....................................................................................................................... 6
 

رویدادها
رونمایی از کتاب جدید دکتر محسنیان ‏راد ....................................................................................................................... 7
گزارش جلسات ماهانه ‏ی انجمن
موانع جدی پیاده ‎کردن استراتژی نیمه‏ متمرکز رسانه ‏ای در ایران / سخنرانی دکتر مجید رضاییان ................ 9
اخلاق، موضوعی مغفول در روابط‎ عمومی ‏ها / دکتر محمد سلطانی ‏‏فر ....................................................................... 12
 

پرونده ‏ی پژوهش و روابط‌عمومی
رویکردهای نوین روابط ‏عمومی در قرن بیست و یکم/ گفت‏و‏گو با دکتر محسن قدمی ..................................... 14
کاربرد پژوهش از خود انجام پژوهش مهم ‏تر است / گفت‏و‏گو با دکتر افشین رضوی ‏زاده ................................... 20
پژوهش و آموزش دو موضوع محوری در روابط ‏عمومی/ گفت‏و‏گو با دکتر اسماعیل قدیمی................................ 26
میزگرد: پژوهش، رکن اساسی روابط ‏عمومی ................................................................................................................. 32

مقالات
بررسی ارتباطات میان فردی با تاکید بر ارتباط کلامی / دکتر مریم رفعتی............................................................ 37
ایجاد سامانه ‏ی روابط‌عمومی مبتنی بر سیستم اطلاعات مدیریت(M.I.S) / میرعلی ‏اکبر سید زهتاب ........... 42
‎شاخص معرفی روابط‌عمومی موفق چیست؟! / مهندس سید حسین قوامی .......................................................... 44
در شبکه ‏های اجتماعی، این کاربران هستند که محوریت دارند / گفت ‏و‏گو با مهندس جواد افتاده ................. 46
آیا در جامعه‏ اطلاعاتی زندگی می ‏کنیم؟ / ابوالقاسم حکیمیان .............................................................................. 50
آیا کسب و کار بدون روابط ‏عمومی پایدار است؟ / حسن نصیری‏ قیداری .............................................................. 52
روابط‏ عمومی از دیدگاه ابن‏ یمین فریومدی / حسن خسروی ...................................................................................... 55

معرفی کتاب
نظریه امروز ارتباط/ فنون روابط‌عمومی/ واژه‌نامه تخصصی مدیریت فرهنگی.................. ............................. 59
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد