شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نود و سومین شماره نشریه روابط عمومی منتشر شد.
این شماره با عناوین :
-رویکردهای نوین روابط عمومی در قرن 21
-کاربرد پژوهش و آموزش: دو موضوع محوری در روابط عمومی
-پژوهش رکن اساسی روابط عمومی
همچنین مقالاتی با عناوین:
-بررسی ارتباطات میان فردی
-ایجاد سامانه ی روابط عمومی مبتنی بر M.I.S
- شاخص روابط عمومی موفق
- در شبکه های اجتماعی کاربران محوریت دارند
- روابط عمومی از دیدگاه ابن یمین فریومدی (نوشته ی حسن خسروی) منتشر شده است.
سخن نخست
ارزیابیهای شتاب زده؛ چرا؟ / جواد قاسمی ....................................................................................................................... 6
رویدادها
رونمایی از کتاب جدید دکتر محسنیان راد ....................................................................................................................... 7
گزارش جلسات ماهانه ی انجمن
موانع جدی پیاده کردن استراتژی نیمه متمرکز رسانه ای در ایران / سخنرانی دکتر مجید رضاییان ................ 9
اخلاق، موضوعی مغفول در روابط عمومی ها / دکتر محمد سلطانی فر ....................................................................... 12
پرونده ی پژوهش و روابطعمومی
رویکردهای نوین روابط عمومی در قرن بیست و یکم/ گفتوگو با دکتر محسن قدمی ..................................... 14
کاربرد پژوهش از خود انجام پژوهش مهم تر است / گفتوگو با دکتر افشین رضوی زاده ................................... 20
پژوهش و آموزش دو موضوع محوری در روابط عمومی/ گفتوگو با دکتر اسماعیل قدیمی................................ 26
میزگرد: پژوهش، رکن اساسی روابط عمومی ................................................................................................................. 32
مقالات
بررسی ارتباطات میان فردی با تاکید بر ارتباط کلامی / دکتر مریم رفعتی............................................................ 37
ایجاد سامانه ی روابطعمومی مبتنی بر سیستم اطلاعات مدیریت(M.I.S) / میرعلی اکبر سید زهتاب ........... 42
شاخص معرفی روابطعمومی موفق چیست؟! / مهندس سید حسین قوامی .......................................................... 44
در شبکه های اجتماعی، این کاربران هستند که محوریت دارند / گفت وگو با مهندس جواد افتاده ................. 46
آیا در جامعه اطلاعاتی زندگی می کنیم؟ / ابوالقاسم حکیمیان .............................................................................. 50
آیا کسب و کار بدون روابط عمومی پایدار است؟ / حسن نصیری قیداری .............................................................. 52
روابط عمومی از دیدگاه ابن یمین فریومدی / حسن خسروی ...................................................................................... 55
معرفی کتاب
نظریه امروز ارتباط/ فنون روابطعمومی/ واژهنامه تخصصی مدیریت فرهنگی.................. ............................. 59
|