درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 11:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13286صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 16:45
دومین دوره مهارت افزایی روابط عمومی های بنیادهای نخبگان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین دوره مهارت افزایی روابط عمومی بنیادهای نخبگان استانی و مراکز وابسته از امروز(سه شنبه) با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،دانشکده خبر ،بنیاد ملی نخبگان برای گروه های علم و فناوری آغازشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین دوره مهارت افزایی روابط عمومی بنیادهای نخبگان استانی و مراکز وابسته از امروز(سه شنبه) با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،دانشکده خبر ،بنیاد ملی نخبگان برای گروه های علم و فناوری آغازشد.


به گزارش ایرنا، در این دوره دو روزه 80 نفر از مسوولان و کارشناسان روابط عمومی ستادهای توسعه راهبردی و فناوری معاونت علمی ، مسوولان روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ها و معاونت علمی حضور داشتند.


در روز نخست این دوره کارشناسان و مسولان روابط عمومی و برخی از خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری ها با مبانی مقدماتی خبر و گزارش نویسی آشنا شدند .


گفتنی است نخستین دوره مهارت افزایی روابط عمومی بنیادهای نخبگان استانی و مراکز وابسته در شهریور ماه سال 91 به مدت سه روز با حضور 150 کارشناس و مسوول روابط عمومی در تهران برگزار شده است.


همچنین فردا- سه شنبه - همزمان با برگزاری این دوره دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری با حضور 70 خبرنگار از صدا و سیما ، روزنامه ها و خبرگزاری ها نیز برگزار می شود .


دومین دوره مهارت افزایی خبرنگاران گروه های علمی و فناوری در راستای تحقق اهداف و ماموریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ترویج و تثبیت گفتمان علم و فناوری در جامعه و نیز تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی دقیق و عالمانه دستاوردها و پیشرفت های علمی و فناورانه کشور، برای ارتقاء و توان افزایی خبرنگاران حوزه های علم و فناوری برگزار می شود .


هدف از برگزاری این دوره آموزشی، اعتلا و توان افزایی سطح فعالان عرصه های مختلف رسانه ای در حوزه ی علم و فناوری، نخبگان و آشنایی هرچه بهتر خبرنگاران با فعالیت های کشور در این حوزه است.
ارتقا و افزایش توانمندی در عرصه «ژورنالیسم علمی» موضوع دیگری است که در این دوره، مورد تاکید قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد