درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13280صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 شهریور 1393 - 04:48
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد:
پرهیز از سیاسی کاری، ضرورت کار روابط عمومی‌هاست
پرهیز از سیاسی کاری، ضرورت کار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی است.
  

پرهیز از سیاسی کاری، ضرورت کار روابط عمومی‌هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آبادگفت: پرهیز از سیاسی کاری، ضرورت کار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی است.


سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های شهرداری مرکز استان گفت: سیاسی کاری خط قرمز روابط عمومی هاست و روابط عمومی‌های موفق همواره از سیاسی کاری پرهیز می‌کنند.


شاهین احمدی تصریح کرد: ماموریت جدید روابط عمومی شهرداری خرم آباد بر سه اصل پرهیز از سیاسی کاری، اطلاع رسانی شفاف و صحیح و افزایش نشاط و امید در جامعه استوار است.


وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری صراحتاً تاکید کرده‌اند، وظیفه روابط عمومی‌ها تملق و چاپلوسی و تبلیغ و بازاریابی نیست و روابط عمومی‌ها در تمامی سازمان‌ها بایستی روابط عمومی سازمان باشند نه مدیر سازمان و برای پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کنند نه تملق اشخاص.


احمدی با اشاره به برخی اقدامات اخیر روابط عمومی شهرداری، اظهار داشت: خوشبختانه در یک ماهه اخیر با همکاری و همفکری همکاران عزیز در روابط عمومی قسمت‌های مختلف شهرداری خرم آباد، توانسته‌ایم بطور کامل در مسیر رسالت اصلی روابط عمومی گام برداریم و امیدواریم از این پس نیز از مسیر اصلی خود خارج نشویم.


منبع: ایلنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد