درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13217صفحه نخست » خبر یکجمعه، 21 شهریور 1393 - 14:30
همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه
به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، این رویداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصت‌های پیش روی بانک‌های علاقه‌مند به استفاده از این فرصت جدید بحث و گفتگو کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه در تاریخ 29 دی1393 خواهد بود.


به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، این رویداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصت‌های پیش روی بانک‌های علاقه‌مند به استفاده از این فرصت جدید بحث و گفتگو کنند.


دکتر هادی کمرئی، رئیس همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه،‌ گفت: این همایش به تفک�'ر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خط�' مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی و بیمه ای، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.


وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی وتبلیغات بانکی و بیمه ای می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.


دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملیاتی کردن نتایج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکیل می گردد و نهایتا" نشست ها، گزارش نتایج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می دهند.


کمرئی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارت های اجرایی، تخصصی و حرفه ای، برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه و جشنواره روابط عمومی های برتر ازجمله برنامه های این همایش است.


همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین "کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی های تبلیغات" و "خبرنویسی اقتصادی" برگزار خواهد شد.


کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر در صنعت بانکداری و بیمه ای کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی و بیمه ای کشور و سایر سازمان ها و شرکت های وابسته، درخواست می گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.


وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش های مختلف روابط عمومی و فرصت های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.


دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، تعاونی های اعتبار، صندوق های قرض الحسنه، شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک و بیمه، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه و رسانه های اقتصادی( بانک، بیمه و بورس) از مخطبان این همایش می باشند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد