درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13209صفحه نخست » شنبه، 22 شهریور 1393 - 23:37
خبرنگاران عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه‌های دولتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه هزینه اطلاع‌رسانی در کشور بالاست گفت: دستگاه‌های دولتی به رغم شعارهایی که درباره اهمیت خبرنگار می‌دهند‌، اما آنها را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه خود می‌دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه هزینه اطلاع‌رسانی در کشور بالاست گفت: دستگاه‌های دولتی به رغم شعارهایی که درباره اهمیت خبرنگار می‌دهند‌، اما آنها را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه خود می‌دانند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا جمالی اظهار داشت: در تمام دنیا نظام آزاد اطلا‌ع‌رسانی وجود دارد و رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی مطرح می‌شود.

استاد و کارشناس علوم ارتباطات ادامه داد: بر همین اساس در تمام کشورهای جهان یک شان و اهمیت ویژه‌ای برای سازمان رسانه‌ای و دستگاه‌های رسانه‌ای قائل هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات مهمترین رکن، خبرنگار است ابراز داشت: رسانه زمانی می‌تواند وجاهت یک مجموعه خبرساز و دارای استقلال جهانی داشته باشد که از خبرنگاران حرفه‌ای برخوردار باشد.

به گفته جمالی زمانی شاهد فعالیت خبرنگاران حرفه‌ای خواهیم بود که شغل خبرنگاری از جذابیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

این استاد علوم ارتباطات ادامه داد: امروز بسیاری از افراد علاقمند از سر شوق و علاقه حرفه خبرنگاری را انتخاب کرده‌اند اما از طرفی بستر حاکمیتی ودولتی نتوانسته آن طور که باید و شاید و مانند سایر نظام‌های پویا تسهیلات مناسب را برای خبرنگاران فراهم کند.

وی متذکر شد: اگر خبرنگار وارد این حوزه می‌شود فقط بر اساس علاقه شخصی است و این یک موضوع یک طرفه است.

جمالی با اعلام این که هزینه فعالیت اطلاع‌رسانی در کشور ما بالا است ابراز داشت: متاسفانه اطلاعات محدود بوده و به راحتی در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

استاد علوم ارتباطات خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولت به رغم شعارهایی که در باب اهمیت خبرنگار می‌دهند اما خبرنگار را عضو دست چندم روابط عمومی دستگاه‌های خود می‌دانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد