درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1318صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 10:38
نقش موثر رسانه ها در مدیریت مصرف آب
  

در طول سال های اخیر خبرنگاران نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دوشادوش خادمان صنعت آب حرکت کرده و با انعکاس عملکردها، اقدام ها و دستاوردهای دولت خدمتگذار یاریگر فعالان عرصه مدیریت منابع آب بوده اند که جا دارد از تلاش های آنان قدردانی شود.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه، در مدیریت مصرف آب نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش شارا به نقل پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "ارسلان هاشمی" ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، اظهار داشت: در طول سال های اخیر خبرنگاران نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دوشادوش خادمان صنعت آب حرکت کرده و با انعکاس عملکردها، اقدام ها و دستاوردهای دولت خدمتگذار یاریگر فعالان عرصه مدیریت منابع آب بوده اند که جا دارد از تلاش های آنان قدردانی شود.

وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی خبرنگاران، افزود: خبرنگاران با نگاه تیزبین و گزارش ها و اخبار سازنده خود نقش مهمی در اصلاح امور دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در ادامه ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در کنار اقدام های سازه ای و تخصصی خود از جمله مطالعه و اجرای پروژه های سد سازی، شبکه های آبیاری و زهکشی، طرح های انتقال آب و آبرسانی به شهرها و صنایع، ساماندهی رودخانه ها، حفاظت و بهره برداری از منابع آب، مطالعه کمی و کیفی، توسعه و تجهیز ایستگاه های اندازه گیری منابع آب و غیره، تعامل و همکاری با تمامی رسانه های موجود را جزو اولویت های خود قرار داده و درصدد توسعه این تعامل است.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی از مدیران ارشد شبکه استانی سهند، تهیه کنندگان، خبرنگاران، انجمن صنفی روزنامه نگاران، خانه مطبوعات و انجمن صنفی مدیران مسئول نشریه ها و سایر فعالان عرصه خبر رسانی، ابراز امیدواری کرد: تمامی دستگاه های اجرایی از جمله شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی بتوانند بستر مناسبی را برای تعامل و همکاری با رسانه ها جهت انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و دولت خدمتگذار به مردم فراهم کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد