درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12984صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 شهریور 1393 - 13:48
سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان: سامانه رسیدگی به شکایات (CRM ) در اصفهان افتتاح شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی و تحلیل کانال های ارتباط با مشتریان، برای نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز ایران سامانه رسیدگی به شکایات (CRM ) در اصفهان افتتاح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی و تحلیل کانال های ارتباط با مشتریان، برای نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز ایران سامانه رسیدگی به شکایات (CRM ) در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا سید حسن موسوی با اشاره به این پروژه، اظهار داشت: این سامانه در پی استقرار سیستم مدیریت شکایات ISO۱۰۰۰۲ در راستای پاسخگویی سریع و جامع به درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مشترکان طراحی و پیاده سازی شد.


وی افزود: طراحی این سامانه از اواخر سال ۹۲ آغاز شد و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.


سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: در این سامانه تمام شکایات، درخواست ها و پیشنهادات مشتریان به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت، اینترانت(شبکه داخلی) ، ارسال پیام کوتاه به شماره۳۰۰۰۳۱۹۴ و همچنین تماس باتلفن گویا، سامانه سامد و حتی مراجعه حضوری ثبت می شود و پس از یکپارچه سازی، به صورت متمرکز پیگیری و پاسخگویی می شود.


وی این سامانه را بررسی وضعیت شکایات از نظر موضوع، تعداد، مدت زمان پاسخگویی ،گزارش گیری و پایش آنها برشمرد و گفت: در این سامانه، اصل محرمانه بودن اطلاعات به طور کامل رعایت حفظ می شود.


موسوی با اشاره به اینکه این شرکت نخستین شرکت گاز استانی که به این سامانه مجهز شده است، افزود: با استفاده از این سامانه حداکثر ظرف ۳ روز کاری به شکایت مشترکان رسیدگی و پاسخ از طریق ایمیل به آنها ارسال می شود.


وی تاکید کرد: به کمک این سامانه فرآیند رسیدگی به شکایات در سطح ادارات گازرسانی استان اصفهان نیز مکانیزه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدرضا قربانی
| 1401/11/6 - 20:39 |     0     0     |
قبض گاز این دوره خیلی قیمت بالایی داشت

حجت‌الله جعفری
| 1401/12/9 - 13:35 |     2     1     |
قبض گاز واقعاً برای یک ماه یک ملیون و چهارصد هزار تومان مبلغ بالایی هست نمیتونم پرداخت کنم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد