درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12944صفحه نخست » شنبه، 8 شهریور 1393 - 10:22
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان دولت تدبیر و امید بر استقلال رسانه های جمعی تاکید دارد
دولت معتقد است رسانه باید مستقل بوده و همه به استقلال رسانه ها احترام بگذارند و نباید به گونه ای عمل شود که رسانه ها زیر نظر دولت فعالیت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با اشاره به سیاست حمایتی دولت در قبال رسانه ها، گفت: دولت معتقد است رسانه باید مستقل بوده و همه به استقلال رسانه ها احترام بگذارند و نباید به گونه ای عمل شود که رسانه ها زیر نظر دولت فعالیت کنند.

 

 کوهسار دادور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جمهوری اسلامی پذیرفته ایم که آگهی بخشی حق مسلم مردم است و برای رسیدن به این مهم باید عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی مورد حمایت قرار گیرد.

وی گفت: رسانه ها و مطبوعات ظرفیت و فرصتی برای اعتلای نظام محسوب می شوند و غفلت از این ظرفیت ضررهایی را متوجه نظام و مردم می کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با اشاره به طرح راه اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان، اظهار کرد: لازم است پیش نویس طرح در اختیار اعضا قرار گیرد، مطالعه شود و با انجام کار کارشناسی و مشورت با صاحب نظران نواقص آن بر طرف گردد.

وی وجود مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان را یک ضرورت دانست و گفت: حرکت این مرکز باید در مسیر رصد فضای رسانه ای برای کمک کردن به بهبود آن و نیز یاری رساندن به فعالان این عرصه برای حرفه ای کردن فضا باشد.

به گفته وی عملکرد درست این مرکز می تواند از سیاه نمایی در فضای رسانه ای استان و بروز برخی بد اخلاقی ها که به ندرت در این حوزه مشاهده می شود جلوگیری کند که این امر خود حرکت در مسیر منافع نظام و شهروندان است.

دادور اظهار کرد: از مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان انتظار می رود در مسیر رسیدن به اهداف خود از ظرفیت روابط عمومی ها، شورای اطلاع رسانی استان و تجربه خبرنگاران متعهد استفاده کند.

وی افزود: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان باید به دنبال فراهم کردن ساز و کارهایی برای حل مشکلات و مصائب خبرنگاران نیز باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان در ادامه به وظیفه شناسی بخش عمده ای از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: نباید با عینک بدبینی به حوزه رسانه استان نگاه کرد و لازم است با دیدگاهی باز مسایل این حوزه رصد شود تا بتوان درست تصمیم گیری کرده و به نتیجه مطلوب رسید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد