درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12944صفحه نخست » شنبه، 8 شهریور 1393 - 10:22
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان دولت تدبیر و امید بر استقلال رسانه های جمعی تاکید دارد
دولت معتقد است رسانه باید مستقل بوده و همه به استقلال رسانه ها احترام بگذارند و نباید به گونه ای عمل شود که رسانه ها زیر نظر دولت فعالیت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با اشاره به سیاست حمایتی دولت در قبال رسانه ها، گفت: دولت معتقد است رسانه باید مستقل بوده و همه به استقلال رسانه ها احترام بگذارند و نباید به گونه ای عمل شود که رسانه ها زیر نظر دولت فعالیت کنند.

 

 کوهسار دادور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جمهوری اسلامی پذیرفته ایم که آگهی بخشی حق مسلم مردم است و برای رسیدن به این مهم باید عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی مورد حمایت قرار گیرد.

وی گفت: رسانه ها و مطبوعات ظرفیت و فرصتی برای اعتلای نظام محسوب می شوند و غفلت از این ظرفیت ضررهایی را متوجه نظام و مردم می کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با اشاره به طرح راه اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان، اظهار کرد: لازم است پیش نویس طرح در اختیار اعضا قرار گیرد، مطالعه شود و با انجام کار کارشناسی و مشورت با صاحب نظران نواقص آن بر طرف گردد.

وی وجود مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان را یک ضرورت دانست و گفت: حرکت این مرکز باید در مسیر رصد فضای رسانه ای برای کمک کردن به بهبود آن و نیز یاری رساندن به فعالان این عرصه برای حرفه ای کردن فضا باشد.

به گفته وی عملکرد درست این مرکز می تواند از سیاه نمایی در فضای رسانه ای استان و بروز برخی بد اخلاقی ها که به ندرت در این حوزه مشاهده می شود جلوگیری کند که این امر خود حرکت در مسیر منافع نظام و شهروندان است.

دادور اظهار کرد: از مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان انتظار می رود در مسیر رسیدن به اهداف خود از ظرفیت روابط عمومی ها، شورای اطلاع رسانی استان و تجربه خبرنگاران متعهد استفاده کند.

وی افزود: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه های جمعی کردستان باید به دنبال فراهم کردن ساز و کارهایی برای حل مشکلات و مصائب خبرنگاران نیز باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان در ادامه به وظیفه شناسی بخش عمده ای از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: نباید با عینک بدبینی به حوزه رسانه استان نگاه کرد و لازم است با دیدگاهی باز مسایل این حوزه رصد شود تا بتوان درست تصمیم گیری کرده و به نتیجه مطلوب رسید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد