درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12823صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 4 شهریور 1393 - 02:39
فرگوسن آژانس روابط عمومی استخدام کرد، اما این حرکت باعث ایجاد روابط عمومی نامطلوب شد
نوشته شده توسط: متیو شوارتز مترجم: مریم میرعبدالحق - آژانس روابط عمومی کامون گراند ممکن نیست در موقعیتی قرار بگیرد که شغل خود را در شهر فرگوسن از دست بدهد. اما این آژانس می تواند فعال باشد و در بخش های روابط عمومی همکاری کند به طوری که ساختار مردم شناسی شهر فرگوسن را بهتر منعکس و اعتبار بیشتری در بین عموم مردم ایجاد کند (نه اینکه به خروجی رسانه های جهانی اشاره کند که به این شهر هجوم آورده اند).
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهر فرگوسن آژانس روابط عمومی کامون گراند را استخدام کرده است تا به بخش ارتباطات خود کمک کند تا به ادامه آشفتگی ها در این شهر رسیدگی کند. اما این استخدام در حال حاضر سؤالات نگران کننده ای را در مورد این تصمیم گیری ایجاد کرده است.


به نظر می رسد این آژانس که در حومه شهر سنت لوئیس مستقر است، با توجه به عکس اعضای کارمندان موجود در وب سایت این سازمان به طور کامل توسط افراد سفیدپوست اداره می شود.

«نینا کولت» مدیر اجرایی ارشد به خبرگزاری TPM گفت: « ما تنها به پرسش های رسانه ها می پردازیم و این تنها چیزی است که در حال حاضر می توانم بگویم».


اگر این آژانس تنها افراد سفید پوست را در تیم خود دارد، این امر مسلم فرض می شود که آیا این شهر می تواند شدت این وضعیت را درک کند؟ (گارد ملی میسوری در روز دوشنبه برای کمک به سرکوب طغیان های خشونت آمیز شبانه در فرگوسن فرا خوانده شده بود).

این تصمیم یک یادآوری جدی از این موضوع است که حتی یک شرکت روابط عمومی نیز به روابط عمومی نیاز دارد. «کودکان پینه دوز هیچ کفشی ندارند» یا به عبارت دیگر «کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد» این یک انتقاد درست به حرفه ی روابط عمومی است و در اینجا یک مثال کامل از این موضوع آورده شده است.

 آژانس روابط عمومی کامون گراند ممکن نیست در موقعیتی قرار بگیرد که شغل خود را در شهر فرگوسن از دست بدهد. اما این آژانس می تواند فعال باشد و در بخش های روابط عمومی همکاری کند به طوری که ساختار مردم شناسی شهر فرگوسن را بهتر منعکس و اعتبار بیشتری در بین عموم مردم ایجاد کند (نه اینکه به خروجی رسانه های جهانی اشاره کند که به این شهر هجوم آورده اند).


در غیر این صورت، استخدام این آژانس ممکن است تنها به احساس آزار دهنده ای بیافزاید که نشان دهنده ی بی توجهی مقامات است. ممکن نیست که نام آژانس به تنهایی باعث کاهش این آشفتگی شود.

منبع:
http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/08/19/fergusons-hiring-of-a-pr-agency-may-need-some-pr-of-its-
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد