درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12757صفحه نخست » چهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 16:41
انفجار تبلیغاتی در موسسه اعتباری کوثر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر از نیروهای بازاریابی خود خواست با تمام توان و به صورت شبانه روزی به معرفی این موسسه اقدام کنند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر از نیروهای بازاریابی خود خواست با تمام توان و به صورت شبانه روزی به معرفی این موسسه اقدام کنند.

به گزارش شارا, عیسی رضایی - مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر روز گذشته در دومین همایش مدیران بازاریابی در سالن همایشهای حوزه مرکزی گفت:شاید باورش مشکل باشد با عمر سه ساله ای که این موسسه دارد امروز با 350 شعبه فعال در سراسر کشور به ارائه خدمات به مشتریان مشغول است .

رضایی افزود: ما به لطف خداوند و به مدد نام مقدس ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) که بر پیشانی مجموعه می درخشد ، توفیقات بسیاری داشته ایم و توجه بسیاری از مسئولین و کارشناسان در عرصه بانکداری به سوی ما جلب شده است و آنچه به عنوان یک اصل مهم در حرکت ما مشهود است راه اندازی توام با عملیات بوده . ما با همت شما مدیران پرتلاش بازاریابی باید موانع را از پیش رو برداریم ، ما برنامه های مهم و اساسی برای رساندن موسسه به اعتلا و بالندگی داریم که به موقع اعلام خواهیم کرد .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر خطاب به معاون بازاریابی و همکارانشان در حوزه مرکزی و استانها گفت: به حول و قوه الهی از15 شهریورماه سال جاری تا 15 مهر ماه با بسیج کلیه نیروهایتان ، امکانات و تبلیغات همه جانبه نسبت به شناساندن و معرفی موسسه به آحاد جامعه تلاش کنید و این فعالیت باید شبانه روزی و با استفاده از ظرفیت رسانه و تبلیغات شهری صورت بگیرد و گستره آن در ادارات ، اماکن فرهنگی مذهبی، مکان های آموزشی و حتی با برنامه ریزی دقیق و تهیه بسترهای فرهنگی ، خانواده ها را نیز شامل شود .

وی اظهار داشت: همانطور که اشاره شد مجموعه ما همانند یک غنچه خوش رنگ و بو است که کار حراست و نگهداری از آن تا تبدیل شدن به گل، بر عهده شما عزیزان بازاریابی است و غنچه باید نمود داشته باشد زیرا اگر در معرض نور نباشد پژمرده می شود ، شما باید وسیله نمود این نعمت الهی را فراهم کنید .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با توجه به شرایط خاص اقلیمی هر استان و آداب و سنتهای مرسوم در آن گفت: شما با توجه به شناختی که از محل خدمت خود دارید، متناسب با آن منطقه ایده بدهید، برنامه بنویسید و طرح های موثر خود را به مرکز ارسال کنید که یقینا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. وی به مدیران توصیه کرد کارکنان جوان دارای نقطه نظراتی هستند که می تواند مفید واقع شود، از نظرات آنان استفاده کنید .

قبل از سخنان مدیر عامل موسسه،عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان بعد از خیرمقدم به مدعوین با ایجاد زمینه از مدیران بازاریابی درخواست کرد که هرکدام مسائل و مواردی که به نظرشان می رسد را مطرح نمایند که این پیشنهاد با استقبال حاضرین مواجه و چند تن از مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداخت .

گفتنی است: به همت معاونت بازاریابی و امور مشتریان تعداد قابل توجهی از مسئولین بازاریابی استانها بعد از شرکت در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید ، به منظور جمع بندی و قرار گرفتن در جریان جدیدترین تدابیر و سیاست های مدیرعامل و مدیران عالی ، در همایش داخلی موسسه شرکت کردند .

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد