درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 18:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12664صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 مرداد 1393 - 13:07
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: نباید فعالیت روابط عمومی‌ها محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد.
شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات بسیار تاثیرگذار است البته باید در راستای تبیین فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
  


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، جلیل جباری ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که به میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی که در سالن جلسات این سازمان ترتیب یافت، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان علم ارتباطات مطرح بوده و عملکرد روابط عمومی می‌تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد.

وی ادامه داد: نحوه عملکرد روابط عمومی موجب می‌شود عملکرد یک دستگاه به صورت مطلوب نشان داده شود و یا عملکرد برعکس داشته باشد.

جباری خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات بسیار تاثیرگذار است البته باید در راستای تبیین فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها نباید محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد، ادامه داد: روابط عمومی مبحثی علمی و تخصصی است که باید به این موضوع به صورت تخصصی نگاه شود بازخورد عملکرد دستگاه‌ها سنجیده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: روابط عمومی باید با ارتباط با سایر دستگاه‌ها به عنوان ارتباط‌دهنده بخش‌های مختلف ادارات موجب هم‌افزایی وظایف دستگاه‌ها شود.

در ادامه این جلسه معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، حسین امامی با تاکید بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی، اظهار داشت: امسال محور عمده فعالیت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بر محور اقتصاد و فرهنگ بوده و در این راستای روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش محوری داشته باشند.

وی موضوع گردشگری را از محورهای مهم توسعه در استان عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها در توسعه صنعت گردشگری بسیار تاثیرگذار بوده و با نحوه عملکرد خود در شکوفایی گردشگری در استان نقش کلیدی دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: باید با اطلاع‌رسانی درست جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای توسعه گردشگری در استان گام‌هایی اساسی برداشته شود و توسعه گردشگری در استان در رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه موثر خواهد بود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد