درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12664صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 26 مرداد 1393 - 23:55
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: نباید فعالیت روابط عمومی‌ها محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد.
شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات بسیار تاثیرگذار است البته باید در راستای تبیین فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
  


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، جلیل جباری ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که به میزبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی که در سالن جلسات این سازمان ترتیب یافت، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان علم ارتباطات مطرح بوده و عملکرد روابط عمومی می‌تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد.

وی ادامه داد: نحوه عملکرد روابط عمومی موجب می‌شود عملکرد یک دستگاه به صورت مطلوب نشان داده شود و یا عملکرد برعکس داشته باشد.

جباری خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات بسیار تاثیرگذار است البته باید در راستای تبیین فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها نباید محدود به تهیه اخبار سازمانی و نصب بنر باشد، ادامه داد: روابط عمومی مبحثی علمی و تخصصی است که باید به این موضوع به صورت تخصصی نگاه شود بازخورد عملکرد دستگاه‌ها سنجیده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: روابط عمومی باید با ارتباط با سایر دستگاه‌ها به عنوان ارتباط‌دهنده بخش‌های مختلف ادارات موجب هم‌افزایی وظایف دستگاه‌ها شود.

در ادامه این جلسه معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، حسین امامی با تاکید بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی، اظهار داشت: امسال محور عمده فعالیت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بر محور اقتصاد و فرهنگ بوده و در این راستای روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش محوری داشته باشند.

وی موضوع گردشگری را از محورهای مهم توسعه در استان عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها در توسعه صنعت گردشگری بسیار تاثیرگذار بوده و با نحوه عملکرد خود در شکوفایی گردشگری در استان نقش کلیدی دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: باید با اطلاع‌رسانی درست جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای توسعه گردشگری در استان گام‌هایی اساسی برداشته شود و توسعه گردشگری در استان در رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه موثر خواهد بود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد