درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 06:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12594صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 21 مرداد 1393 - 23:52
آیا فیس بوک با موفقیت می تواند بازار تجارت الکترونیک را بشکند؟
این ماه فیس بوک اعلام کرد که آنها در حال آزمایش یک راه جدید برای کاربران هستند تا محصولات را از طریق اخبار سایت و بدون ترک کردن آن پیدا و خریداری کنند. در اصل این راهکار به مشاغل این امکان را می دهد تا از طریق تبلیغات فیس بوک و پست صفحه، محصولات را به طور مستقیم به مشتریان بفروشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این ماه فیس بوک اعلام کرد که آنها در حال آزمایش یک راه جدید برای کاربران هستند تا محصولات را از طریق اخبار سایت و بدون ترک کردن آن پیدا و خریداری کنند. در اصل این راهکار به مشاغل این امکان را می دهد تا از طریق تبلیغات فیس بوک و پست صفحه، محصولات را به طور مستقیم به مشتریان بفروشند. با وجود اینکه این اولین بار نیست که فیس بوک درگیر آزمایش های تجارت الکترونیک است، اما این مسئله در سطح خود منحصر به فرد است.

این سؤال در ذهن همه وجود دارد که آیا فیس بوک با موفقیت می تواند بازار تجارت الکترونیک را بشکند و یا عدم آمادگی مشاغل و کاربران منجر به مرگ زودرس این سرمایه گذاری می شود؟
با وجود اینکه بیشتر کاربران به اندازه کافی به فیس بوک نسبت به آدرس ایمیل و نام تولد خود اعتماد دارند، ممکن است برای آنها سخت باشد که جزئیات کارت اعتباری خود را در دسترس قرار دهند. نگرانی ها در مورد امنیت و دستکاری داده ها می تواند بزرگترین چالش فیس بوک برای فشار دادن دکمه «خرید» باشد. بسیاری از کاربران پذیرفته اند که مقداری به فیس بوک اعتماد داشته باشند، البته در جای که پای استانداردهای حفظ حریم خصوصی شبکه رسانه های اجتماعی وسط باشد. علی رقم این گفته که «[ آنها] این ویژگی با حریم خصوصی را در ذهن خود ایجاد خواهند کرد و برای کمک به ایجاد تجربه پرداخت امن و مطمئن قدم هایی خواهند برداشت»، اما هنوز این مسئله برای کاربران کافی نیست.

با این حال، حمایت قابل توجهی از این توسعه تجارت الکتورنیک توسط مارک ها و رهبران فن آوری وجود دارد، در واقع استناد به آن لازم است و توسعه ای قابل پیش بینی است. در مصاحبه با آسوشیتد پرس، «دبرا آهو» تحلیلگر( eMarketer)اظهار داشت: «با برداشتن این گام، فیس بوک به عنوان یک بازیگر اصلی در تبلیغات به مراتب استوارتر و پابرجاتر خواهد شد و از طریق این آزمون که تنها یک آزمایش است، نشانه ای قطعی است که فیس بوک می خواهد مجدداً تلاش خود را شروع کند تا به یک شرکت تجارت الکترونیکی که هم اکنون نیز است، تبدیل شود.»


«سیمون بست بایر»، مدیر حسابداری ری یل ام دیجیتال ( Realmdigital) رهبران تجارت الکترونیک، اظهار داشت:« به احتمال زیاد 71 درصد مردم تمایل بیشتری دارند که از رسانه های اجتماعی خرید کنند که تعداد مراجعات بالایی دارند، فیس بوک ابزارهای مختلفی دارد که آنها را در کنار هم قرار می دهد تا تجارت الکترونیک را ارایه دهد. عامل تصمیم گیری برای فشار دادن «دکمه خرید» از چگونگی امنیت و راحتی بر خواهد خواست که فیس بوک می تواند به کاربران خود در هنگام خرید منتقل کند.»

حتی اگر دکمه «خرید» فیس بوک همچنان در نسخه «بتا» قرار داد که تنها برای تعداد محدودی از مشاغل کوچک و متوسط در آمریکا اجرا می شود، آن است که هنوز نشانه روشنی از بلوغ بازارهای اجتماعی است و می تواند یک رقیب واقعی برای جوانه زدن مشاغل موجود در تجارت الکترونیک باشد.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/16/117175.html
ترجمه: مریم عبدالحق

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد