درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 10:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1393 - 05:34
خرمدل:
موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است/ روزمرگی آفت روابط عمومی است
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است.
  

موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است/ روزمرگی آفت روابط عمومی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرهنگ حمید خرمدل عصر یکشنبه در همایش یک روزه و مشترک مسئولان روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه استان‌های بوشهر و هرمزگان اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید به خوبی به حساسیت‌های روابط عمومی واقف باشند و در این زمینه از فناوری‌های نوین بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومی ها اطلاع رسانی مناسب است، تصریح کرد: انتشار و انعکاس اخبار، برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه کاری از مهمترین برنامه‌ها و وظایف هر روابط عمومی است.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه به نقش بسیار مهم روابط عمومی بسیج اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی شرکت‌ها مخاطبان را تشویق به خرید کالای شرکت خود می‌کنند و روابط عمومی بسیج نیز باید باعث افزایش حضور مردم در بسیج شود و مردم را به حضور در بسیج ترغیب کند.
وی بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: باید از برنامه‌های سنتی فاصله بگیریم و با استفاده از برنامه‌های جدید و متنوع و مخاطب‌پسند برنامه‌های خود را اجرا کنیم.
سرهنگ خرمدل بر لزوم نیازسنجی توسط روابط عمومی‌ها برای اجرای برنامه‌ها و مواجهه با افکار عمومی تاکید کرد و بیان داشت: از دیگر رسالت‌های روابط عمومی می‌توانیم به ارتباط با دیگر سازمان‌ها و نهادها اشاره کنیم.

روزمرگی از مهمترین آفات روابط عمومی‌ها است
وی با اشاره به اینکه در برخی موارد، روابط عمومی‌ها جنبه تشریفاتی دارند و درک درستی از فعالیت‌های این مجموعه وجود ندارد، اضافه کرد: برخی روابط عمومی‌ها رسالت اصلی خود را فراموش می‌کنند و درگیر فعالیت‌های اضافی می‌شوند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: باید برنامه‌ریزی سالانه برای روابط عمومی صورت بگیرد و این برنامه‌ریزی ها به صورت تخصصی صورت بگیرد.
وی بر لزوم آشنا کردن مدیران مجموعه با دانش علم روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت: باید آموزش های لازم به صورت تخصصی به کارکنان روابط عمومی‌ها ارائه شود.
سرهنگ خرمدل در ادامه از روزمرگی به عنوان یکی از مهمترین آفات روابط عمومی‌ها یاد کرد و افزود: باید مشاوران متخصص این حوزه برای شناسایی نیازهای جامعه استفاده کرد تا دچار روزمرگی در این بخش نشویم.
لازم به ذکر است که همایش مشترک مسئولان روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان‌های بوشهر و هرمزگان با حضور معاون روابط عمومی سازمان بسیبج مستضعفین در بوشهر برگزار شد.
 

منبع: مهر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد