درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 مرداد 1393 - 06:10
خرمدل:
موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است/ روزمرگی آفت روابط عمومی است
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است.
  

موفقیت روابط عمومی‌ها نیازمند خلاقیت و نوآوری است/ روزمرگی آفت روابط عمومی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرهنگ حمید خرمدل عصر یکشنبه در همایش یک روزه و مشترک مسئولان روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه استان‌های بوشهر و هرمزگان اظهار داشت: مسئولان روابط عمومی باید به خوبی به حساسیت‌های روابط عمومی واقف باشند و در این زمینه از فناوری‌های نوین بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومی ها اطلاع رسانی مناسب است، تصریح کرد: انتشار و انعکاس اخبار، برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه کاری از مهمترین برنامه‌ها و وظایف هر روابط عمومی است.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه به نقش بسیار مهم روابط عمومی بسیج اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی شرکت‌ها مخاطبان را تشویق به خرید کالای شرکت خود می‌کنند و روابط عمومی بسیج نیز باید باعث افزایش حضور مردم در بسیج شود و مردم را به حضور در بسیج ترغیب کند.
وی بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: باید از برنامه‌های سنتی فاصله بگیریم و با استفاده از برنامه‌های جدید و متنوع و مخاطب‌پسند برنامه‌های خود را اجرا کنیم.
سرهنگ خرمدل بر لزوم نیازسنجی توسط روابط عمومی‌ها برای اجرای برنامه‌ها و مواجهه با افکار عمومی تاکید کرد و بیان داشت: از دیگر رسالت‌های روابط عمومی می‌توانیم به ارتباط با دیگر سازمان‌ها و نهادها اشاره کنیم.

روزمرگی از مهمترین آفات روابط عمومی‌ها است
وی با اشاره به اینکه در برخی موارد، روابط عمومی‌ها جنبه تشریفاتی دارند و درک درستی از فعالیت‌های این مجموعه وجود ندارد، اضافه کرد: برخی روابط عمومی‌ها رسالت اصلی خود را فراموش می‌کنند و درگیر فعالیت‌های اضافی می‌شوند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: باید برنامه‌ریزی سالانه برای روابط عمومی صورت بگیرد و این برنامه‌ریزی ها به صورت تخصصی صورت بگیرد.
وی بر لزوم آشنا کردن مدیران مجموعه با دانش علم روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت: باید آموزش های لازم به صورت تخصصی به کارکنان روابط عمومی‌ها ارائه شود.
سرهنگ خرمدل در ادامه از روزمرگی به عنوان یکی از مهمترین آفات روابط عمومی‌ها یاد کرد و افزود: باید مشاوران متخصص این حوزه برای شناسایی نیازهای جامعه استفاده کرد تا دچار روزمرگی در این بخش نشویم.
لازم به ذکر است که همایش مشترک مسئولان روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان‌های بوشهر و هرمزگان با حضور معاون روابط عمومی سازمان بسیبج مستضعفین در بوشهر برگزار شد.
 

منبع: مهر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد