درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1251صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 مرداد 1391 - 05:26
کتاب شهر رسانه منتشر شد
  

کتاب شهر رسانه با ترجمه علی بختیاری‌زاده توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است.

این کتاب با نام کامل شهر رسانه؛ رسانه، معماری و فضای شهری و تالیف: اسکات مک‌کوایر با ترجمه: علی بختیاری‌زاده در قطع: رقعـی و: 448 صفحه به شمارگان: 1500 نسخه با قیمت: 7000 تومان به سال 1391توسط: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به چاپ رسیده است.

شهر رسانه نخستین بار به سال 2008 میلادی در لندن چاپ شد و این کتاب برگردان از زبان اصلی با نام The media city: media,architecture and urban space به فارسی هست.

بنا به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه ها؛ نویسنده‌ی کتاب، رسانه را از این منظر مورد واکاوی قرار داده که" نه ابزاری برای بازنمایی بلکه به عنوان تکنولوژی خاصی می‌بیند که به تجربه‌ی بشر در فضای شهری شکل می‌دهد. آن‌چه مهم است این که ... رسانه‌های مدرن با ورود به زندگی بشری ... و از میان بردن مرزهای میان فضای عمومی و خصوصی بازتعریف ارزش‌ها و نظام‌های اخلاقی تازه ... ضروری ساخته‌اند".

نویسنده نیز در دیباچه کتاب آورده که بحث و استدلال کلی‌اش آن است که تقارن و تقارب لحظه‌ای، سیال و فراگیر رسانه‌ها با فضای شهری به چارچوبی برای ظهور یک الگوی متمایز تجربه اجتماعی تبدیل شده است.

این کتاب که با رهیافت فلسفی به بررسی نقش رسانه در تجربه شهری پرداخته است علاوه بر پیشگفتار و مقدمه در 3 بخش، 7 فصل، نتیجه‌گیری و در بخش پایانی همراه با منابع مورد استفاده در تدوین، تنظیم شده است.

نویسنده معتقد است موضوعات مورد بررسی در کتاب هم‌پوشانی دارند و تاکید می‌کند به رغم این که بر تاریخ تمرکز ویژه‌ای دارد اما اساس و بنیان مطالعات‌اش را اثرات فضایی- زمانی رسانه‌های دیجیتال در عصر حاضر تشکیل می‌دهد.

مقدمه کتاب شاخصه‌هایی مفهومی را برای اندیشیدن در مورد تحول فضای اجتماعی در شهرهای معاصر ارائه می‌دهد. موضوع بخش اول نیز ارتباط میان زندگی در شهر بزرگ و رسانه‌های جدید در مقاطع تاریخی خاص را بررسی می‌کند و بخش دوم به تحول فضای عمومی می پردازد و بخش سوم هم در رابطه با بازسازی فضای خصوصی است.

بخش نخست: آستانه‌های شهر رسانه در زیرعنوان‌هایی هم‌چون؛ قلمرو تصاویر، شهر قطعه قطعه شده، شهرهای سیال؛ بخش دوم: فضای عمومی، خیابان‌ها، چراغ ها و صفحات نمایش در زیرعنوان‌هایی مانند چراغ ها و صفحات نمایش، الکتروشهر، فضای عمومی نمایشی؛ و بخش سوم: از معماری شیشه‌ای تا برادر بزرگ با زیرعنوان‌های خانه شیشه‌ای، و خانه دیجیتال دسته بندی و تدوین شده است.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد