درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1251صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 مرداد 1391 - 04:50
کتاب شهر رسانه منتشر شد
  

کتاب شهر رسانه با ترجمه علی بختیاری‌زاده توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است.

این کتاب با نام کامل شهر رسانه؛ رسانه، معماری و فضای شهری و تالیف: اسکات مک‌کوایر با ترجمه: علی بختیاری‌زاده در قطع: رقعـی و: 448 صفحه به شمارگان: 1500 نسخه با قیمت: 7000 تومان به سال 1391توسط: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به چاپ رسیده است.

شهر رسانه نخستین بار به سال 2008 میلادی در لندن چاپ شد و این کتاب برگردان از زبان اصلی با نام The media city: media,architecture and urban space به فارسی هست.

بنا به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه ها؛ نویسنده‌ی کتاب، رسانه را از این منظر مورد واکاوی قرار داده که" نه ابزاری برای بازنمایی بلکه به عنوان تکنولوژی خاصی می‌بیند که به تجربه‌ی بشر در فضای شهری شکل می‌دهد. آن‌چه مهم است این که ... رسانه‌های مدرن با ورود به زندگی بشری ... و از میان بردن مرزهای میان فضای عمومی و خصوصی بازتعریف ارزش‌ها و نظام‌های اخلاقی تازه ... ضروری ساخته‌اند".

نویسنده نیز در دیباچه کتاب آورده که بحث و استدلال کلی‌اش آن است که تقارن و تقارب لحظه‌ای، سیال و فراگیر رسانه‌ها با فضای شهری به چارچوبی برای ظهور یک الگوی متمایز تجربه اجتماعی تبدیل شده است.

این کتاب که با رهیافت فلسفی به بررسی نقش رسانه در تجربه شهری پرداخته است علاوه بر پیشگفتار و مقدمه در 3 بخش، 7 فصل، نتیجه‌گیری و در بخش پایانی همراه با منابع مورد استفاده در تدوین، تنظیم شده است.

نویسنده معتقد است موضوعات مورد بررسی در کتاب هم‌پوشانی دارند و تاکید می‌کند به رغم این که بر تاریخ تمرکز ویژه‌ای دارد اما اساس و بنیان مطالعات‌اش را اثرات فضایی- زمانی رسانه‌های دیجیتال در عصر حاضر تشکیل می‌دهد.

مقدمه کتاب شاخصه‌هایی مفهومی را برای اندیشیدن در مورد تحول فضای اجتماعی در شهرهای معاصر ارائه می‌دهد. موضوع بخش اول نیز ارتباط میان زندگی در شهر بزرگ و رسانه‌های جدید در مقاطع تاریخی خاص را بررسی می‌کند و بخش دوم به تحول فضای عمومی می پردازد و بخش سوم هم در رابطه با بازسازی فضای خصوصی است.

بخش نخست: آستانه‌های شهر رسانه در زیرعنوان‌هایی هم‌چون؛ قلمرو تصاویر، شهر قطعه قطعه شده، شهرهای سیال؛ بخش دوم: فضای عمومی، خیابان‌ها، چراغ ها و صفحات نمایش در زیرعنوان‌هایی مانند چراغ ها و صفحات نمایش، الکتروشهر، فضای عمومی نمایشی؛ و بخش سوم: از معماری شیشه‌ای تا برادر بزرگ با زیرعنوان‌های خانه شیشه‌ای، و خانه دیجیتال دسته بندی و تدوین شده است.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد